Бренд лікеру створив найгірші описи свого жахливого смаку
31 Лип 2025, 11:19

Бренд лікеру створив найгірші описи свого жахливого смаку

Досить важко перевершити кампанію, яка жартувала над розчаруванням американців щодо їхнього вибору президента на виборах 2024 року. «I Malörted» запропонувала відомий «жахливий» смак лікеру Malört як альтернативу голосуванню за будь-якого з кандидатів.

Але агентство Quality Meats і лікер зі смаком (дуже гіркого) полину досягли успіху, подвоївши смак, який ви або любите, або ненавидите.

Кампанія «Malört Tastes Like» пропонує порівняти цей смак із запахом ферментованого поту, клізмою з лаком для нігтів, хірургії в підворітті, пестицидами, членом віслюка, зануреним у бензин, дупою щура та хрусткими рештками, зішкребленими з геніталій Сатани.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Звичайно, кампанія є блискучим викликом спробувати продукт. І, як не дивно, вона є непереборною, розпалюючи «ген цікавості» в кожному і захоплюючи нову аудиторію своєю провокаційною мережею.

Кампанія також включає важливий інтерактивний елемент. Бренд просить США подати свої описи і вибере 15 з них для голосування фанатів, перейменувавши свої пляшки трьома найкращими.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео