Досить важко перевершити кампанію, яка жартувала над розчаруванням американців щодо їхнього вибору президента на виборах 2024 року. «I Malörted» запропонувала відомий «жахливий» смак лікеру Malört як альтернативу голосуванню за будь-якого з кандидатів.
Але агентство Quality Meats і лікер зі смаком (дуже гіркого) полину досягли успіху, подвоївши смак, який ви або любите, або ненавидите.
Кампанія «Malört Tastes Like» пропонує порівняти цей смак із запахом ферментованого поту, клізмою з лаком для нігтів, хірургії в підворітті, пестицидами, членом віслюка, зануреним у бензин, дупою щура та хрусткими рештками, зішкребленими з геніталій Сатани.
Звичайно, кампанія є блискучим викликом спробувати продукт. І, як не дивно, вона є непереборною, розпалюючи «ген цікавості» в кожному і захоплюючи нову аудиторію своєю провокаційною мережею.
Кампанія також включає важливий інтерактивний елемент. Бренд просить США подати свої описи і вибере 15 з них для голосування фанатів, перейменувавши свої пляшки трьома найкращими.