Нова реклама Dunkin’, випущена слідом за новою кампанією American Eagle з Сідні Свіні в головній ролі, викликала негативну реакцію в соціальних мережах через згадку про генетику.
У рекламі знявся зірка серіалу «Літо, коли я погладшала» Гевін Касаленго, який рекламує напій Dunkin Golden Hour Refresher, граючи на «золотій» засмаглій шкірі актора.
Реклама з’явилася через кілька днів після кампанії American Eagle «Sydney Sweeney Has Great Jeans», яка викликала критику за нібито расистський підтекст і пропаганду евгеніки через те, що вона прославляла гени Свіні. У рекламі акторка з білявим волоссям і блакитними очима каже: «Гени передаються від батьків до нащадків і часто визначають такі риси, як колір волосся, характер і навіть колір очей».
Хоча згадка про генетику в рекламі Dunkin’ є більш тонкою, вона зачепила за живе, оскільки вихваляла риси, пов’язані з ідеалами білої краси, згадуючи генетику. У рекламі Касаленго каже: «Ця засмага? Генетика. Я щойно отримав результати колірного аналізу і вгадайте що? Золоте літо». Колірний аналіз — це тренд в індустрії краси, яка полягає у виборі кольорів, які найкраще пасують до відтінку шкіри.
Негативна реакція на рекламу Dunkin, можливо, більше пов’язана з часом її виходу, ніж із самим змістом. Але споживачі швидко відреагували в коментарях на YouTube, Instagram і TikTok Dunkin, вказавши на тривожну тенденцію згадування генетики в рекламі та звинувативши компанію в расизмі.