11 Чер 2024, 14:47

Loewe перетворив мем із соцмереж на сумку-помідор

Алхімія вичавлювання соку з буденного і перетворення його на величне є наріжним каменем модної індустрії. Але небагато творінь були настільки ж несподіваними, як робота креативного директора Loewe та засновника JW Anderson Джонатана Андерсона.

Його остання ідея виникла після того, як він побачив меми із фотографіями помідора досить дивної форми. Ребриста поверхня та глянцевий блиск помідора викликали жартівливе порівняння з дизайнерською естетикою Loewe, відомою своїми складними текстурами та сміливими силуетами.

«Цей помідор настільки в стилі Loewe, що я не можу цього пояснити», — йдеться у підписі до вже вірусного допису на X/Twitter користувача на ім’я Connor.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Цей химерний зв’язок не залишився поза увагою Андерсона, креативного директора Loewe. Він не тільки поділився мемом у своєму Instagram, але й пішов далі.

За кілька днів Андерсон представив соковитий клатч, що повторює ребристий дизайн помідора, із золотим чашолистком, що виконує функцію замка.

Ця грайлива деталь перегукується з помітною взаємодією бренду з органічними формами. Це також може бути тонким натяком на вже існуючі продукти бренду, такі як популярний аромат «Tomato Leaves».

Наразі не повідомляється, чи буде сумка доступна для покупки найближчим часом.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео