Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Італійський бренд Fiorelli вивів ексклюзивну новинку ігристого вина на ринок України
Днями на полицях українських супермаркетів та магазинів з’явилася новинка від італійського бренду Fiorelli — напівсолодке ігристе вино Semi-Sweet, виготовлене ексклюзивно для України.
Без WOG Cafe: Укрзалізниця оновила меню у швидкісних потягах
З 1 червня «Укрзалізниця» запровадить нове меню у швидкісних поїздах.
Відверта розмова чоловіка і жінки: Маша Єфросиніна запустила власний подкаст
Інфлуєнсерка, YouTube креаторка та громадська діячка Маша Єфросиніна презентувала свій новий проєкт — подкаст «Квиток на Марс». Подкаст — не інтерв’ю, а діалог, щира розмова чоловіка та жінки на важливі для обох теми.
Артем Довбик cтав амбасадором українського бренду мінеральної води
Зірковий нападник збірної України з футболу Артем Довбик, який нещодавно здобув титул найкращого бомбардира чемпіонату Іспанії сезону 2023/24, приєднається в статусі амбасадора до бренду мінеральної води.
Іван Голуб став креативним директором агенції Grape
Незалежна українська бренд-маркетингова агенція Grape посилила команду та призначила новим креативним директором Івана Голуба.
Горпинка з карбованців УНР стала маскотом платформи НБУ
Знедавна українці можуть опанувувати знання з фінансової грамотності на освітній платформі «Гаразд». Персонаж проєкту, дівчина на ім’я Горпинка, яка допомагає охочим розібратися в нюансах економічного життя.
Оголошено найбільш ефективні компанії, бренди і агенції у світі у рейтингу Effie Index 2023
Effie Worldwide оголосили результати Effie Index 2023, тринадцятого щорічного рейтингу компаній, що стоять за найбільш ефективними маркетинговими ініціативами у світі.
Конкурс диджитал-аватарів «Міс ШІ» оголосив фіналісток
Конкурс «Міс ШІ», започаткований World AI Creator Awards (WAICAs), у якому ШІ-аватари змагаються за віртуальний аналог корони «Міс світу», оголосив шортлист фіналісток.
Креативи тижня:
Мережа лабораторій занурила голову путіна в контейнери для забору біологічного матеріалу
Мережа лабораторій «Сінево» презентувала ексклюзивні контейнери для забору біологічного матеріалу — «ЧЕРПАЙЛО 2.0».
Українці та їх щоденне спілкування опинились у фокусі нової кампанії мобільного оператора
Комунікацію для Київстар розробляла креативна агенція I AM IDEA. У фокусі — українці та їх щоденне спілкування з рідними та близькими.
ШІ-інструмент визначив відсоток щастя клієнтів, які насолоджуються їжею KFC
Використовуючи можливості штучного інтелекту, мережа зафіксувала та кількісно оцінила відсоток радості та задоволення, яке відчуває людина, насолоджуючись смачним меню KFC.
IKEA оголосила про набір працівників для свого віртуального магазину в Roblox
ІКЕА прагне залучити нове покоління співробітників за допомогою кампанії «Careers Done Different», яку розробила агенція Mother. Загальна мета полягає в тому, щоб зробити бренд ІКЕА як роботодавця таким же популярним, як і споживчий бренд.
Добірки тижня:
«Коли замість водій сказав шофер»: український X накрила хвиля мемів від брендів
Українським X (колишнім твіттером) пройшла нова хвиля мемів. Жарти користувачів ґрунтувалися на протиставленні сучасного і минулого, яке запам’яталося всім такими яскравими атрибутами, як: «Жигулі», барсетка, Nokia 3310, нарди, кравчучка, векслелі та інше. І, звичайно, українські бренди не пропустили цей інтернет-тренд та створили креативні ситуативи. Редакція MMR зібрала найцікавіші меми від брендів та користувачів у добірку.
Експертні матеріали тижня:
Як знайти першу роботу в піарі: поради від студентів та випускників ННІЖ
Про свою першу роботу в піарі нам розповіли випускниці та студентки освітньої програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» Навчально-наукового інституту журналістики, тож цей гайд допоможе вам зрозуміти, у якому напрямку рухатись, щоб нарешті почути: «Вітаю, вас прийнято на роботу!»