03 Чер 2024, 17:05

Українці та їх щоденне спілкування опинились у фокусі нової кампанії мобільного оператора

Компанія Київстар запустила послугу «Суперсильний безлім» — безлімітні можливості для спілкування, дружби, піклування, розмов до ночі, пошуку нових мемів, переписок, дзвінків старим друзям чи куму, мамі, свату і всім-всім іншим.

Комунікацію розробляла креативна агенція I AM IDEA. У фокусі — українці та їх щоденне спілкування з рідними та близькими.

«Наша ідея була в тому, щоб показати супер довгі розмови, які можуть тривати вічно. Розмови ні про що і про все одразу — це те, яким дійсно є спілкування, коли ти сто разів питаєш «шо ти?» а тобі у відповідь «а ти шо?» або «скучаю», «люблю», «як здоров’я?». Трушне таке», — розповідає Віталій Клименко та Ігор Гавруш, креативна пара I AM IDEA

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Однією із задач було показати справжнє життя, без прикрас та рекламності. Кожна сцена розкриває особливий характер, де кожен обов’язково впізнає себе або когось із близьких.

«Зв’язок для кожного українця як повітря — без нього ніяк. І це стало ще більш значущим за обставин, у яких ми зараз живемо, адже це так важливо бути на зв’язку із близькими і так важливо знати, що відбувається в світі. Віримо, що безлімітне спілкування для київстарівців додасть більше плюсів в наше буремне життя та суперсили бути українцем», — додає Юрій Чорненький, керівник відділу маркетингових комунікацій Київстар.

Компанія Київстар співпрацює з креативною агенцією I AM IDEA більше ніж півроку. Одна з нещодавних кампаній — Київстар разом з БФ «Повернись живим» та I AM IDEA випустили комунікаційну кампанію, у якій розказали про важливість підключення суперсили «Допомога ЗСУ», щоб покращити зв’язок для сил ППО за допомогою КАЗ (комплекс апарату зв’язку). Команда збирає на десять комплексів, загальна ціль збору — 65 мільйонів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео