03 Чер 2024, 11:53

ШІ-інструмент визначив відсоток щастя клієнтів, які насолоджуються їжею KFC

KFC Ecuador представив нову кампанію під назвою «Good O.Meter».

Використовуючи можливості штучного інтелекту, мережа зафіксувала та кількісно оцінила відсоток радості та задоволення, яке відчуває людина, насолоджуючись смачним меню KFC.

«Good O.Meter» проаналізував сотні фотографій з обличчями, що демонструють різні емоції, дозволивши йому розпізнавати міміку обличчя та використовувати для кількісної оцінки щастя, яке приносить їжа KFC.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Використовуючи ці дані, щоб допомогти створити ідеальне поєднання, яке приносить найбільше щастя, «Good O.Meter» не тільки розпалив цікавість клієнтів, але й інтернету, захопивши соціальні мережі та привернувши увагу спільноти KFC.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео