ШІ-інструмент визначив відсоток щастя клієнтів, які насолоджуються їжею KFC
03 Чер 2024, 11:53

ШІ-інструмент визначив відсоток щастя клієнтів, які насолоджуються їжею KFC

KFC Ecuador представив нову кампанію під назвою «Good O.Meter».

Використовуючи можливості штучного інтелекту, мережа зафіксувала та кількісно оцінила відсоток радості та задоволення, яке відчуває людина, насолоджуючись смачним меню KFC.

«Good O.Meter» проаналізував сотні фотографій з обличчями, що демонструють різні емоції, дозволивши йому розпізнавати міміку обличчя та використовувати для кількісної оцінки щастя, яке приносить їжа KFC.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Використовуючи ці дані, щоб допомогти створити ідеальне поєднання, яке приносить найбільше щастя, «Good O.Meter» не тільки розпалив цікавість клієнтів, але й інтернету, захопивши соціальні мережі та привернувши увагу спільноти KFC.

Розкажіть друзям про новину