ІКЕА прагне залучити нове покоління співробітників за допомогою кампанії «Careers Done Different», яку розробила агенція Mother. Загальна мета полягає в тому, щоб зробити бренд ІКЕА як роботодавця таким же популярним, як і споживчий бренд.
На цьому першому етапі діяльності ІКЕА запрошує бажаючих стати оплачуваним співробітником свого магазину в Roblox (одночасно отримуючи можливість відчути смак кар’єри в ІКЕА). Напередодні відкриття віртуального магазину ритейлер закликає подавати заявки за допомогою інтегрованої кампанії, яка охоплює соціальні мережі та діяльність у магазині.
Келлі О’Каллаган, менеджерка з підбору персоналу в ІКЕА UK & Ireland, сказала: «В ІКЕА співробітники можуть розвивати свою кар’єру в будь-якому напрямку — перекваліфікуватися і перейти в новий відділ або взяти на себе більше обов’язків і досягти лідерських позицій. Гра «The Co-Worker» має на меті допомогти більшій кількості людей відчути, якою може бути кар’єра в ІКЕА».
Активність у соціальних мережах охоплює всі платформи — від Instagram і TikTok до LinkedIn — з публікаціями, що запрошують користувачів подавати заявки на роботу в якості оплачуваних співробітників. В магазині кампанія оживає завдяки вражаючим інсталяціям з «піксельними меблями» та повідомленням.
Кемі Ентоні, менеджерка з маркетингових комунікацій ІКЕА UK & Ireland, каже: «Коли ми говоримо, що кар’єра робиться по-іншому, ми дійсно маємо це на увазі. Щоб оживити кар’єрний ріст в ІКЕА, ми вирішили продемонструвати шлях співробітника у менш традиційний спосіб, «набравши» людей, щоб вони самі спробували себе в ІКЕА на Roblox».
Віртуальний магазин відкриється 24 червня і покликаний познайомити користувачів з широким спектром ролей і шляхів кар’єрного зростання в ІКЕА за допомогою серії ігор, натхненних реальними робочими місцями в шведському ритейлері. Захоплюючий досвід дозволяє користувачам переключатися між відділами, у той час як їхні аватари продовжують набувати досвіду, що відображає гнучкий кар’єрний ріст в ІКЕА.