Незалежна українська бренд-маркетингова агенція Grape посилила команду та призначила новим креативним директором Івана Голуба.
Іван має успішний досвід управління творчими командами, розуміє, як генерувати креативні ідеї та доносити їх до цільової аудиторії, аби ті потрапляли прямісінько в серце. Тож, як ніхто інший здатен впевнено вести команду вперед в період стабільної нестабільності.
Глибоке розуміння Grape, яке Іван здобув завдяки роботі в компанії у 2020-2022 роках, дає йому можливість не лише будувати ефективні стратегії з урахуванням всіх особливостей команди, їх очікувань та потреб, але й прогнозувати перспективи розвитку агенції після Перемоги.
За плечима Івана понад 10 років роботи в креативній індустрії та співпраця з компаніями 1+1 MEDIA, COXO DIGITAL, RAZOM GROUP, UKRPOSHTA. За цей час він встиг реалізувати велику кількість проєктів для топових брендів України, серед яких яскраві роботи для ЦУМ, Monobank, Visa, ПриватБанк, Моршинська, Halls, Safor, Gonzo та багатьох інших.
Окремо варто відзначити створення Tablefruit, співзасновником якої є Іван. Це спілка креативних українців, яка використовує мистецтво та інновації для боротьби з війною. Завдяки таким кампаніям, як арт-проєкт «Broken Melody» на підтримку 27 полонених музикантів та виготовлення «NLAW SPEAKER» — унікальної колонки з тубуса протитанкової зброї, що продається на благодійних аукціонах, Tablefruit не лише стає рупором правди про війну в Україні, але й збирає кошти на допомогу.