06 Чер 2024, 12:07

Іван Голуб став креативним директором агенції Grape

Незалежна українська бренд-маркетингова агенція Grape посилила команду та призначила новим креативним директором Івана Голуба.

Іван має успішний досвід управління творчими командами, розуміє, як генерувати креативні ідеї та доносити їх до цільової аудиторії, аби ті потрапляли прямісінько в серце. Тож, як ніхто інший здатен впевнено вести команду вперед в період стабільної нестабільності. 

Глибоке розуміння Grape, яке Іван здобув завдяки роботі в компанії у 2020-2022 роках, дає йому можливість не лише будувати ефективні стратегії з урахуванням всіх особливостей команди, їх очікувань та потреб, але й прогнозувати перспективи розвитку агенції після Перемоги. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь
Неповні два роки до повномасштабного вторгнення Ваня успішно керував креативними командами в Grape, які згодом об’єдналися в один потужний департамент, що працює й досі. Наступні роки війни, служба в ЗСУ, співпраця з Укрпоштою на посаді креативного директора, а також участь у соціальних проєктах загартували Ваню, вплинули на його свідоме ставлення до життя і людей. Певен, це стане цінним активом для нашої команди. Спільними зусиллями ми створимо майбутнє, що надихатиме!
Юрій Гладкий
CEO та засновник агенції Grape

За плечима Івана понад 10 років роботи в креативній індустрії та співпраця з компаніями 1+1 MEDIA, COXO DIGITAL, RAZOM GROUP, UKRPOSHTA. За цей час він встиг реалізувати велику кількість проєктів для топових брендів України, серед яких яскраві роботи для ЦУМ, Monobank, Visa, ПриватБанк, Моршинська, Halls, Safor, Gonzo та багатьох інших.

Окремо варто відзначити створення Tablefruit, співзасновником якої є Іван. Це спілка креативних українців, яка використовує мистецтво та інновації для боротьби з війною. Завдяки таким кампаніям, як арт-проєкт «Broken Melody» на підтримку 27 полонених музикантів та виготовлення «NLAW SPEAKER» — унікальної колонки з тубуса протитанкової зброї, що продається на благодійних аукціонах, Tablefruit не лише стає рупором правди про війну в Україні, але й збирає кошти на допомогу.

Моє портфоліо — це візуальна історія професійного зростання. За кожною роботою стоїть прагнення до створення чогось нового, ціннісного та унікального. Я завжди тяжію до нових викликів і можливостей для росту. Саме тому за плечима як чисельні комерційні проєкти, так і волонтерсько-альтруїстичні ініціативи. Поки не можу розкрити деталі майбутніх планів, але впевнений, що об’єднавши зусилля з командою Grape, ми зможемо створити щось по-справжньому вражаюче.
Іван Голуб
креативний директор Grape

Розкажіть друзям про новину

Нове відео