Італійський бренд Fiorelli вивів ексклюзивну новинку ігристого вина на ринок України
07 Чер 2024, 14:42

Італійський бренд Fiorelli вивів ексклюзивну новинку ігристого вина на ринок України

Днями на полицях українських супермаркетів та магазинів з’явилася новинка від італійського бренду Fiorelli — напівсолодке ігристе вино Semi-Sweet, виготовлене з місцевих сортів білого винограду регіону П’ємонт, ексклюзивно для українських споживачів. Виробником Fiorelli є італійський завод Toso S.p.A, офіційним та ексклюзивним імпортером в Україну — компанія Regno.

Про новий продукт від італійських виноробів розповіла Ольга Артюхова, директорка з маркетингу компанії Regno.

Як народилась ідея абсолютно нового продукту Semi-Sweet у лінійці бренду Fiorelli?

Бренд Fiorelli вже понад 8 років присутній на ринку України, має ідеальну репутацію та є лідером за споживанням серед імпортного ігристого. Уподобання споживачів протягом цього часу змінювались. Раніше улюбленим ігристим мільйонів українців було Fiorelli Fragolino — легкий напій з яскравим смаком полуниці. Зараз більшу популярність мають саме класичні ігристі вина. Відповідно до ринкових тенденцій, Fiorelli зараз фокусується саме на них, додавши в асортиментну лінійку Brut, Brut Rose, Moscato, Prosecco DOC та Asti DOCG. У портфелі бренду досі не було напівсолодкого вина, хоча його частка на ринку становить понад 50%. Тому ексклюзивно для українських споживачів італійські винороби створили новинку — біле напівсолодке ігристе вино Semi-Sweet.

Продукт створено ексклюзивно для України. З якими викликами зіштовхнулись італійські фахівці?

В Італії зазвичай обирають солодкі вина. Тому виготовлення напівсолодкого ігристого вина стало для виноробів Toso S.p.A цікавим експериментом: від підбору сортів винограду до методів виробництва. Надзвичайно важливим було зберегти баланс між вмістом цукру та кислотністю. То ж завод вирішив виробляти напівсолодке ігристе шляхом бродіння без додавання цукру. Завдяки цьому процесу природний цукор виноградної ягоди перетворюється на спирт та передає вину усю її смакову палітру та сортові особливості. Це було б неможливим за умови штучного підсолодження. У результаті українці отримали Fiorelli Semi-Sweet — ідеальне біле напівсолодке ігристе, що володіє приємним збалансованим смаком з нотами стиглого персика, липового меду та соковитої дині. Аромат — свіжий, елегантний з відтінками жасмину, аґрусового конфітюру та карамелізованої груші. Це справжнє італійське напівсолодке вино. Саме вино, а не напій чи будь-яка інша модифікація.

Зазвичай брендами, які знаходяться у портфелі компанії REGNO займається інхаус-команда, і цей випадок не виключення. Звісно, ми багато спілкуємося з італійськими партнерами, консультуємося та враховуємо їх бачення розвитку бренду. 

Наскільки активно Fiorelli відстежує тренди алкогольного ринку?

Fiorelli не стоїть на місці, щороку оновлює стратегію розвитку, багато аналізує та впевнено прямує до збільшення своєї частки в ігристих винах. Згідно з даними останніх аналітичних досліджень, українські споживачі готові витрачати більше на якісний алкоголь, звертаючи особливу увагу на смак, аромат та міцність алкоголю. Саме так в асортименті Fiorelli з’явилась новинка — Semi-Sweet, як органічна відповідь на потреби споживачів. Потенціал ігристого вина Fiorelli Semi-Sweet величезний, враховуючи зростання попиту на імпортні вина в Україні. Ми в Regno також постійно аналізуємо купівельну спроможність та відстежуємо настрої українців. Адаптовуємо маркетингові стратегії, змінюємо формати, щоб «іти» за своїм споживачем, щоб бути поруч з ним та точно знати його бажання!

Розкажіть друзям про новину