Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
04 Тра 2024, 11:10

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Для вразливих колумбійських громад створили фільтр для отримання чистої води

Агенція Ogilvy Colombia спільно з благодійною організацією з охорони здоров’я вразливих верств населення Fundación Baylor розробили 1 000 біорозкладних «Filter Caps», здатних переробляти понад 720 000 літрів безпечної води на рік.

Женя Янович став ведучим подкасту українського сервісу замовлення поїздок

У рамках нового освітнього проєкту для водіїв «Driver Academy» компанія Bolt створила подкаст із символічною назвою «Куди прямуємо?».

Нова система рекомендацій Instagram віддасть перевагу оригінальному контенту та маленьким акаунтам

Instagram оголосив про значні зміни в те, як його система рекомендує контент, приділяючи особливу увагу оригінальному контенту та надаючи перевагу невеликим акаунтам.

Jerry Heil стала амбасадоркою українського бренду мінеральної води

ТМ «Моршинська» оголосила про початок співпраці зі співачкою Jerry Heil, яка цього року представлятиме Україну на європейському пісенному конкурсі.

Креативи тижня:

Літні ветерани США знову керували винищувачами у короткометражному фільмі інтернет-компанія

Справжня ескадрилья авіаторів ВМС США переживає минуле у зворушливому короткометражному фільмі від компанії з продажу послуг кабельного телебачення, Інтернету, телефону та бездротового зв’язку Xfinity та креативної агенції Goodby Silverstein & Partners.

Бренд чоловічого одягу представив джинси «з плямами від сечі»

Jordanluca, дітище дизайнерів Джордана Бовена та Луки Маркетто, привернуло увагу публіки після того, як вони представили незвичайну пару джинсів.

Airbnb оживив літаючий на повітряних кульках будинок з мультфільму «Вперед і вгору»

Airbnb ламає уявлення про звичайні готельні номери з новою категорією «Ікони», перетворюючи фантастичне на реальність для своїх користувачів. Серед перших пропозицій — реалістичне відтворення літаючого будинку з улюбленого всіма мультфільму від Disney та Pixar «Вперед і вгору».

Ролик у стилі «Солтберна» порівняв зміну мобільного оператора із розривом стосунків

Зірка британського реаліті-серіалу «The Only Way Is Essex» Піт Вікс знявся у відеоролику в стилі фільму «Солтберн» для мобільного оператора Sky Mobile, приуроченому до 1 травня — дня, коли британці найбільше ризикують бути кинутими.

«Поламані» слогани Nike, KFC, KitKat та інших брендів з’явились на білбордах Лондона

Креативна перекладацька агенція franklyfluent на білбордах по всій Великій Британії наголосила на важливості креативності та майстерності, коли йдеться про переклад брендів.

Фанати Тейлор Свіфт відзначили її досягнення білбордом на Таймс-сквер

Шанувальники поп-зірки вирушили до самого серця Нью-Йорка і зайняли цілий білборд на Таймс-сквер, щоб привітати її з новим досягненням.

Антон Мурафа представив великодній котокошик у ролику української мережі супермаркетів

Мережа супермаркетів «Сільпо» представила новий рекламний ролик до Великодня, у якому блогер Антон Мурафа креативно розповів про великодні знижки.

Мавпи на конях заполонили пляжі США

Мешканці Сан-Франциско та Каліфорнії були шоковані, коли мавпи вторглися на їхні пляжі минулого тижня.

Дослідження тижня:

Рівень медіаграмотності у ветеранів вищий, ніж в українців загалом: дослідження

Громадська організація «Детектор медіа» представила дослідження Індексу медіаграмотності ветеранської спільноти.

Добірка тижня:

Секондхенд підживлює тягу до Hermès і Cartier: 20 брендів, які привертають увагу покоління Z

Зростаючий попит на вживані предмети розкоші сприяє підвищенню іміджу висококласних брендів Hermès і Cartier серед споживачів покоління Z.

Експертні матеріали тижня:

Реклама без розуму, транспорт без логіки, люди без напрямку, бізнеси без розуміння: страшний сон стратега

Пам’ятаєте той типовий наратив, де герой опиняється у стані, після якого він не пам’ятає нічого, а світ навколо нього є невідомим? Євгеній Миронюк, керуючий партнер зі стратегії Brain Tank, поділився своїм сном, де із всесвіту кудись зникла така улюблена мною дисципліна — стратегія.

Теорія U, тест-драйв, Instapaper. Ретроспектива тижня з Наталією Морозовою

Як минув робочий тиждень та які плани на вихідні, розповідає Наталія Морозова, CEO Havas Village Ukraine.

Розкажіть друзям про новину