01 Тра 2024, 12:14

Нова система рекомендацій Instagram віддасть перевагу оригінальному контенту та маленьким акаунтам

Instagram оголосив про значні зміни в те, як його система рекомендує контент, приділяючи особливу увагу оригінальному контенту та надаючи перевагу невеликим акаунтам. Зміни будуть впроваджуватися протягом найближчих місяців.

Найбільші зміни стосуються агрегаторів — акаунтів, які завантажують або роблять скріншоти відео та фото інших користувачів і репостять їх. Іноді агрегатори вказують авторство оригінального контенту, позначаючи його в дописі або підписі. Проте контент без авторства буде видалятися з платформи.

Instagram йде далі, ніж просто відключати репост-акаунти репостів: платформа замінюватиме репостований контент оригінальним дописом автора в рекомендаціях. Компанія заявляє, що замінюватиме репости лише тоді, коли система буде впевнена, що пости ідентичні «на основі аудіо- та візуальних сигналів». Ці зміни стосуються лише рекомендацій — якщо кристувач підписаний на агрегаційний акаунт, він все одно бачитиме його репостований контент у своєму профілі або у стрічці.

Instagram також почне додавати позначку із зазначенням авторства, хоча як оригінальний автор, так і акаунт, який репостить фото чи відео, зможуть його видалити.

Покарання акаунтів-агрегаторів, найімовірніше, матиме далекосяжні наслідки, виходячи за рамки акаунтів типу «фабрик контенту», які крадуть меми чи зображення. Під санкції можуть потрапити особи, які регулярно репостять інфографіку від організацій, а також фан-сторінки знаменитостей або акаунти, які збирають в Instagram картинки для натхнення з різних джерел. Репости в Instagram є настільки поширеною практикою, що для цього існують цілі застосунки, але користувачі можуть двічі подумати, знаючи, що це може заблокувати їхні акаунти від функцій пошуку.

Instagram також оголосив, що його система рекомендацій буде оновлена, «щоб дати всім креаторам рівні шанси на прорив» за допомогою нового алгоритму ранжування.

«Раніше на поверхнях з рекомендованим контентом ролики ранжувалися насамперед на основі того, як підписники акаунта взаємодіяли з ними, — пише компанія у своєму блозі. — Це означало, що акаунти з найбільшою кількістю підписників часто отримували найбільше охоплення».

Щоб протидіяти цьому і дати меншим акаунтам рівні шанси, Instagram описує систему, яка, по суті, звучить як серія бета-тестів, через які проходить весь відповідний контент: система рекомендацій покаже фрагмент контенту невеликій аудиторії, яка може бути зацікавлена в ньому, незалежно від того, чи підписується вона на автора, чи ні. Рілси з найкращими показниками в цій групі будуть показані ширшій аудиторії, де процес повториться. Буде цікаво подивитися, чи може це створити феномен, де будь-хто може стати вірусним в Instagram, як у TikTok, що став таким привабливим для інфлюенсерів, які хочуть стати впливовими.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео