Ролик у стилі «Солтберна» порівняв зміну мобільного оператора із розривом стосунків
01 Тра 2024, 16:25

Ролик у стилі «Солтберна» порівняв зміну мобільного оператора із розривом стосунків

Зірка британського реаліті-серіалу «The Only Way Is Essex» Піт Вікс знявся у відеоролику в стилі фільму «Солтберн» для мобільного оператора Sky Mobile, приуроченому до 1 травня — дня, коли британці найбільше ризикують бути кинутими.

Ролик показав, як ессекський Казанова дає нації текстові вказівки розірвати стосунки, оскільки він виступає в ролі консультанта з питань стосунків, відтворюючи сцену Баррі Кеогана із «Солтберна» на балконі, де той стоїть без сорочки. Описуючи себе як «Немезиду Амура» та «консьєржа готелю розбитих сердець», Вікс розповів про легкість переходу на мобільний зв’язок Sky Mobile.

Дослідження Sky Mobile показало, що 1 травня — це день, коли більшість британців розривають стосунки: семеро з десяти опитаних вважають весну найкращим часом для початку нових стосунків, а 69% — оптимальним місяцем для цього перед літом. Більше половини опитаних сказали, що їх кидали в місяці, що передують літу.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Керуюча директорка Connectivity Ембер Пайн сказала: «Перше травня символізує нові починання та свіжий старт. Поки британці готуються до літа розваг, це ідеальний час для того, щоб переключитися на щось краще для вас».

Це відбувається у той час, коли Sky Mobile пропонує новий набір пропозицій протягом травня зі знижками на деякі тарифні плани.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео