Відсутність доступу до питної води є зростаючою проблемою в Колумбії. Майже 4 мільйони людей, що живуть у пустельних районах, не мають необхідних ресурсів для гідратації.
Тому агенція Ogilvy Colombia спільно з благодійною організацією з охорони здоров’я вразливих верств населення Fundación Baylor розробили 1 000 біорозкладних «Filter Caps», здатних переробляти понад 720 000 літрів безпечної води на рік. Інновації, креативність та увага до вразливих верств населення об’єдналися за підтримки Колумбійського Червоного Хреста.
«Filter Caps» використовують адитивну технологію, також відому як 3D-друк, і виготовляються зі смоли на основі крохмалю солодкої кукурудзи — стійкого та біорозкладного варіанту, що значно зменшує залежність від звичайного пластику.
Фільтр має розмір 6 см заввишки та 4 см завширшки, він легкий і транспортабельний. Він складається з шарів металів, мінералів та природних субстратів, які затримують бактерії та домішки, і закінчується шаром, що мінералізує воду. Він також забезпечує характеристики лужної, мінералізованої та водневої води.
«”Filter Caps” — це рішення, яке перетворює кришку ПЕТ-пляшки на повноцінну станцію для води. Ця ідея народилася в агентстві, знайшла наукових колег, а тепер виводиться на світ як чудове рішення, яке зробить чисту воду доступною для тисяч людей», — Кека Морелле, головна креативна директорка Ogilvy Latina.
«У країні, де відсутність доступу до безпечної води викликає все більше занепокоєння, важливо знаходити інноваційні рішення, які не лише задовольняють цю базову потребу, але й сприяють підвищенню добробуту та якості життя наших громад. Цей проект є наочним прикладом того, як співпраця між різними організаціями може суттєво змінити ситуацію, і як завдяки таким ініціативам ми можемо рухатися до здорового і процвітаючого майбутнього для всіх», — говорить докторка Джудіт Карвахал де Альварес, національна президентка Червоного Хреста в Колумбії.
Протягом року буде розповсюджено 1 000 фільтрів, які допоможуть покращити життя близько 10 000 людей.