Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Переможці Конкурсу соціальних ініціатив Відповідальна країна 2.0
Оргкомітет конкурсу презентує склад переможців у номінаціях, а також проєкти-вибір редакції MMR. Вітаємо переможців та щиро вдячні всім, хто докладає максимум зусиль для реалізації добрих справ! Нагадуємо, що всіх учасників Конкурсу Відповідальна країна 2.0 можна переглянути на лендингу проєкту.
Олеся Оленицька стала новою директоркою із корпоративних зв’язків Київстар
Український оператор мобільного зв’язку «Київстар» призначив директоркою із корпоративних зв’язків Олесю Оленицьку.
Українська книгарня «Сенс» не продаватиме Forbes через колабу видання з казино
Засновник книгарні «Сенс» заявив, що компанія більше не продаватиме журнал Forbes через співпрацю видання з онлайн-казино.
Каньє Вест запустить власну порностудію Yeezy Porn
Представник Каньє повідомив, що реп-зірка сподівається, що порностудія стане доповненням до ширшого відділу розваг для дорослих материнської компанії Yeezy.
Креативна директорка Postmen увійшла до журі міжнародного фестивалю WINA
Анна Сенюк, креативна директорка агенції Postmen, увійшла до складу журі на престижному міжнародному фестивалі незалежної реклами World Independent Advertising Awards (WINA).
Tinder дозволив користувачам ділитись планами на побачення зі своїми друзями
Відтепер користувачі Tinder можуть ділитися своїми планами на побачення прямо із застосунку завдяки новій функції під назвою «Share My Date».
Сервіс замовлення поїздок запустив нову категорію авто, які зможуть легко оминати затори
Сервіс замовлення поїздок Bolt запускає в Києві нову категорію «Експрес» із ліцензованими авто.
monobank запустив застосунок для відвідувачів кафе та ресторанів Expirenza
Співзасновник monobank Олег Гороховський оголосив про запуск нового мобільного застосунку Expirenza, призначеного для клієнтів кафе, барів та ресторанів.
Креативи тижня:
Кампанія закликала чоловіків діагностувати рак яєчок за допомогою тесту на вагітність
Агенції Ogilvy Mexico та Ogilvy Health New York у співпраці з організацією з підвищення обізнаності про рак Fundación de Alba запустили кампанію «Test-icles».
Комік розмістив на білборді своє листування з телеканалом для реклами свого шоу
У дотепному пості на X Джо розповів, що мовник зв’язався з ним щодо створення білборду для просування його шоу.
UAnimals запустив перший порносайт для котів
Володимир Дантес та українська порноакторка Юлія Сенюк, яка більше відома за псевдонімом Джозефіна Джексон, озвучили сцени із фільмів.
KFC надав звучання своїм соусам для нагетсів
KFC Ecuador запустив нові нагетси з 4 різними соусами. Щоб повідомити про це, мережа створила музичний експеримент під назвою «Nuggets Sound Test», де четверо людей створювали музику під час куштування нових нагетсів.
Експертні матеріали тижня:
Гвінет Пелтроу, Тревіс Баркер, Сет Роґен та інші: чому знаменитості роблять великі ставки на конопляну індустрію
Знаменитості відкривають нові обличчя у конопляному божевіллі. Результат — ландшафт, що нагадує простори краси та моди з відомими амбасадорами, які тримають карти в руках. Але чому саме зараз?
Олександра Погоріла: 5 ключових комунікаційних трендів 2024 року
Попри всі виклики під час повномасштабної війни, український бізнес розвивається, демонструючи непохитну стійкість та адаптивність. Ефективні комунікації — одна з важливих складових цього процесу. Своїм баченням 5 ключових комунікаційних трендів для корпоративних та особистих брендів поділилася Олександра Погоріла, директорка з комунікацій холдингу UFuture, засновниця та керівна партнерка UAgency.
Колаба з УЗ, дорожня романтика, контактна імпровізація. Ретроспектива тижня з Мариною Булацькою
Як минув робочий тиждень та які плани на вихідні, розповідає Марина Булацька, що керує двома напрямками в Сільпо — фермерськими продуктами та хелсі фудом.