ТМ «Моршинська» оголосила про початок співпраці зі співачкою Jerry Heil, яка цього року представлятиме Україну на європейському пісенному конкурсі.
Тандем відомої співачки та найвідомішого українського бренду мінеральної води в новій комунікації «Моршинська. Твоя сила відновлення» не є випадковим, адже між ними багато спільного.
«Моршинська» та Jerry Heil розкрили важливість споживання природної води для підтримки гідробалансу в організмі протягом дня. У метафоричній манері ролик заглиблює споживачів у мить насиченого життя Jerry Heil та її відчуття відновлення завдяки унікальним властивостям мінеральнох води.
Jerry Heil стала головною героїнею комунікації бренду, адже вона є трендсетером здорового способу життя, так само «Моршинська» активно популяризує його вже багато років серед українців. Її нестримна наснага рухатись вперед попри перепони надихає багатьох людей. Це резонує з «Моршинською», яка самотужки пробивається крізь гірські породи, набуваючи на своєму шляху унікальних властивостей, що позитивно впливають на організм людини.
Jerry Heil є яскравою представницею сучасної української музики. «Моршинська» є зіркою серед мінеральних вод України, а нові продукти від бренду відповідають запитам сучасного світу. Співачка пише пісні на соціальні теми, ділячись зі слухачами особистим життєвим досвідом, і досліджує навколишній світ. Вона максимально позитивна, щира та завжди поводиться природно. Так само «Моршинська» — створена природою мінеральна вода, що народжена в заповідній Моршинській долині.