Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Тепер пропонуємо переглянути та згадати матеріали, які набрали найбільше переглядів за лютий.
Новини місяця:
Меган Фокс зловила хейт у соцмережах за порівняння себе з українською секс-лялькою
Акторка Меган Фокс опублікувала світлину в Instagram і порівняла свій зовнішній вигляд з українською секс-лялькою. На фото також зображені Тейлор Свіфт, її хлопець-футболіст Тревіс Келс, а також із хлопець Меган, соліст гурту Machine Gun Kelly.
Українська мережа супермаркетів створила сервіс втечі з побачень
«Погодьтеся: буває, що рандеву проходить не так, як ви очікували. Якщо вам хочеться негайно піти з романтичної зустрічі, ми вас врятуємо!» — написала команда «Сільпо».
«Так ніхто не кохав»: романтична колаборація видавництва та ювелірного бренду
Напередодні Дня всіх закоханих видавництво А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА та ювелірний бренд Guzema Fine Jewelry об’єдналися в колаборації, у рамках якої презентують лімітовану поетичну збірку віршів.
Креативи місяця:
«Вау, я така крута у цій футболці»: ведуча 1+1 закликала рятувати тварин від війни
Нещодавно у соцмережах завіруслось відео з ведучою «Сніданку з 1+1» Людмилою Барбір, де вона в ефірі нецензурно висловилась щодо свого костюму. Гуманістичний рух UAnimals відреагував на вірусне відео, випустивши ситуативний ролик.
«Що подивитися, якщо ви Лачен»: MEGOGO відповів на «розставання» блогера з сервісом
Ігор Лаченков, український блогер, інфлюенсер та автор Telegram-каналу «Лачен пише», поділився на своєму особистому каналі тим, що відписався від сервісу MEGOGO. Зі свого боку медіасервіс креативно вирішив цю ситуацію.
Бренд нижньої білизни створив кулон у формі чоловічого серця
Чому діаманти мають бути найкращими друзями лише для дівчат? Цього Дня святого Валентина SAXX Underwear робить ювелірні прикраси більш інклюзивними, зробивши досить сміливий подарунок чоловікам — кулон «Перевернуте серце».
Kotex створив цукерки для сексу під час менструації
Бренд засобів жіночої гігієни U by Kotex прагне нормалізувати секс під час менструального циклу в День святого Валентина за допомогою інноваційних шоколадних цукерок «Let’s Have Period Sex».
Вишні заполонили Тауерський міст напередодні відкриття українського закладу
Заклад із традиційними українськими настоянками «П’яна Вишня» з’явиться у центрі Лондона наприкінці лютого. На честь анонсу команда презентувала ролик, в якому вишні падали з неба на Тауерський міст.
Heinz створив макарони з кетчупу до Дня закоханих
Щоб відсвяткувати ірраціональну та безумовну любов шанувальників до кетчупу Heinz та вишуканих страв та делікатесів FAUCHON, ці два бренди об’єдналися в День святого Валентина, щоб створити унікальний смаковий досвід.
«Іринко! Дозволь спати біля твоїх ніг!»: білборди дали голос тваринам на День закоханих
До Дня закоханих у Києві, Запоріжжі та Одесі з’явилася реклама із палким зізнанням у любові, схожа на ті білборди, що їх багато років можна побачити із персональними посланнями і сумнівним дизайном. UAnimals використали цей підхід, аби дати голос тваринам, які просять забрати їх із притулку в сім’ю і кажуть, що віддячать за це безмежною любов’ю.
Василь Байдак виконав вірусний трек у ролику української мережі супермаркетів
Василь Байдак став героєм рекламного ролика мережі супермаркетів «Сільпо», у якому заспівав пісню, яка точно буде на повторі у багатьох.
Відповідальні, хоча й неідеальні: ролики показали турботу петперентів про улюбленців
Комунікація бренду преміального харчування для тварин Club 4 Paws від Kormotech представляє три короткі відеоролики — розповіді про повсякденні стосунки чотирилапих компаньйонів та їхніх людей, кумедні й зворушливі ситуації, що їх супроводжують.
Добірки місяця:
10 найпопулярніших YouTube-каналів у 2024 році
Незалежно від того, чи ви тільки починаєте працювати з YouTube, чи прагнете розширюватися, ви ставитимете перед собою певні цілі. Розглянемо десять каналів на YouTube з найбільшою кількістю підписників.
Валентинки від тварин, кіт-купідон та любов до ЗСУ: добірка привітань брендів з Днем закоханих
Весь світ заполонили серця, купідони, іграшки та солодощі, адже сьогодні День закоханих. Українські бренди також висловлюють свою щиру любов до клієнтів за допомогою креативних ініціатив. Саме тому редакція MMR запропонувала добірку з валентинок, романтичних роликів та іншого від брендів на честь Дня святого Валентина.
Дослідження місяця:
Столиці анальщини, худі для члена та пінгвін вібратор: сексуальне життя українців у 2023 році
Простір сексуальних знань і товарів Lovespace провів щорічний аналіз сексуального життя українців і проаналізували інтимні уподобання, створивши «Мапу Кохання 2023». Команда робить це вже втретє.
Ринок праці відновився на 93%: дослідження сервісу з пошуку роботи
2024 рік почався динамічно: на ринку праці побільшало шукачів, через що зросла конкуренція. Роботодавці ж відповіли збільшенням зарплат і вимог до кандидатів. Що ще змінилося на ринку праці — у дослідженні Work.ua.
Інтерв’ю місяця:
Олена Плахова: «Наша зброя — чесність та активна комунікативна позиція»
Як комунікувати позитив під час повномасштабної війни, коли успіх перемежовується з трагедією? Які червоні лінії не варто перетинати? Олена Плахова, директор із управління репутацією групи компаній Нова пошта, дала велике ексклюзивне інтерв‘ю MMR, де поділилась власними відчуттями щодо «нової реальності», в якій живуть українці вже два роки, розібрала репутаційний скандал довкола Соні Морозюк на прикладі фантазійної колаби Нової пошти з Леонардо Да Вінчі, а також порівняла компанію з бегемотом у ванній. До чого тут бегемот — дізнаєтеся з інтерв‘ю.
twid: «Стратегія — це творчий акт, націлений на вирішення бізнес-викликів в умовах невизначеності»
Як будувати стратегії в умовах постійної нестабільності, приручити ШІ та ніколи не відмовлятись від частинки своєї душі, масштабуючи бізнес? MMR поговорив про все це та інше з трьома партнерами marketing & tech агенції twid — Алексом Твіста, Сашею Алимовим та Максом Ілюхіним.
Експертні матеріали місяця:
Андрій Кроленко: нові напрямки та актуальні тренди в рекламі у 2024
Перше півріччя завжди проходить спокійно, особливо зараз, бо на 1-й квартал припадає багато неспокійних очікувань, пов’язаних із війною, це все може впливати на ціну реклами. Уже починаючи з другої половини року, якщо не відбулось нічого незвичайного та неприємного, починає стабілізуватись ситуація та зростати активність рекламних інвестицій
Андрій Кроленко, керуючий партнер Forward Media, поділився, на які нові напрямки та актуальні тренди в рекламі варто очікувати у 2024.