Гумор, хіпстери та WhatsApp: Škoda кинула виклик стереотипам про електрокари
14 Лип 2025, 12:20

Гумор, хіпстери та WhatsApp: Škoda кинула виклик стереотипам про електрокари

Креативники з Leo UK та автомобільний бренд Škoda вивели з тіні пліток застарілі та хибні уявлення про водіїв електромобілів у новій кампанії «Electric, but Škoda».

Ця кампанія орієнтована на тих, хто все ще вагається, чи варто переходити на електрокари, з гумором розвінчуючи популярні стереотипи про власників електромобілів як «технобро» та «хіпстерів».

Окрім головного відео, до кампанії увійшли ролики, створені спеціально для соціальних мереж — YouTube, Instagram і TikTok. У них персонажі закликають глядачів не судити електромобілі за кліше «любителів хумусу і смузі», а просто спробувати їх у дії.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Особливу увагу привертають анімовані WhatsApp-переписки між сусідами. Цей формат показує, як народжуються плітки, і одночасно висміює абсурдні уявлення про електрокари та їхніх водіїв. У межах кампанії було створено серіал «Ask Škoda», де відповіли на запитання про електромобілі, аби просвітити аудиторію щодо лінійки електрокарів Škoda і розвіяти типові міфи.

У кампанії також беруть участь різноманітні інфлюенсери, які показали, як електромобілі допомагають їм вирішувати повсякденні завдання легко та екологічно.

Проєкт охопив телебачення, кінотеатри, соціальні мережі та диджитал, продовжуючи соціальноорієнтовану комунікацію Škoda після успішної кампанії «The Redditor Edit» 2024 року, що здобула дві золоті та одну срібну нагороди на Каннських левах.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео