McDonald’s представив колекцію товарів для манікюру
20 Лют 2024, 11:49

McDonald’s представив колекцію товарів для манікюру

Британський манікюрний бренд Nails.Inc об’єднався з McDonald’s для створення лімітованої колекції лаків для нігтів, стикерів і накладних нігтів, яка стартувала 20 лютого на Amazon і cайті Nails.Inc, а 3 березня з’явиться в магазинах Target по всій країні.

«Ми любимо робити такі несподівані, нестандартні колаборації, — каже засновниця Nails.Inc Теа Грін. — У сфері краси та моди може бути багато колаборацій, тому я думаю, що якщо ви хочете освоїти цей простір, вам потрібно створити щось таке, що змусить клієнта сказати: «О, я б ніколи до цього не додумався».

Набір накладних нігтів «French nail» у класичному нюдовому відтінку коштує $6,99.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Набір червоного та коричневого міні-лаків і повнорозмірний червоний лак, що продаються разом зі стикерами у вигляді бургерів, картоплі фрі та золотих арок, можна придбати за $8,99.

Лінійка також включає мерехтливий лак для нігтів із золотими сердечками вартістю $8, що є відсиланням до слогану McDonald’s «I’m Lovin’ It».

«Шанувальники McDonald’s завжди знаходять різні способи висловити свою любов до бренду, в тому числі за допомогою нейл-арту», — сказала Дженніфер Дельвеккіо, старша директорка McDonald’s по глобальному бренду, контенту та культурі.

Хоча раніше McDonald’s співпрацював з багатьма модними брендами, включаючи Cactus Plant Flea Market, Palace та Crocs, ця колекція знаменує собою перший набіг мережі ресторанів на світ краси.

Розкажіть друзям про новину