Українська мережа супермаркетів створила сервіс втечі з побачень
14 Лют 2024, 13:07

Українська мережа супермаркетів створила сервіс втечі з побачень

Українська мережа супермаркетів «Сільпо» створила сервіс для втечі з побачень.

«Погодьтеся: буває, що рандеву проходить не так, як ви очікували. Якщо вам хочеться негайно піти з романтичної зустрічі, ми вас врятуємо!» — написала команда.

Для того, щоб скористатись сервісом, коли людина на побаченні, з якого хочете піти, потрібно натиснути кнопку для втечі на сайті love.silpo.ua і залишити свій номер. Через 5 хвилин клієнту надійде автоматичний дзвінок із записаною історією: голос у слухавці розповість про невідкладну ситуацію. Після цього можна казати партнеру чи партнерці, що потрібно бігти.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Команда підготувала переконливі та смішні історії, одну з яких можна почути під час дзвінка: подруга попросить забрати торт із «Сільпо» і привезти на день народження бабусі; керівник нагадає про зустріч із командою в зумі; ветеринар скаже забрати котячий корм, який ви вчора забули.

Головне — підігравати голосу в слухавці й тактовно завершувати зустріч.

Розкажіть друзям про новину