Українська мережа супермаркетів створила сервіс втечі з побачень
14 Лют 2024, 13:07

Українська мережа супермаркетів створила сервіс втечі з побачень

Українська мережа супермаркетів «Сільпо» створила сервіс для втечі з побачень.

«Погодьтеся: буває, що рандеву проходить не так, як ви очікували. Якщо вам хочеться негайно піти з романтичної зустрічі, ми вас врятуємо!» — написала команда.

Для того, щоб скористатись сервісом, коли людина на побаченні, з якого хочете піти, потрібно натиснути кнопку для втечі на сайті love.silpo.ua і залишити свій номер. Через 5 хвилин клієнту надійде автоматичний дзвінок із записаною історією: голос у слухавці розповість про невідкладну ситуацію. Після цього можна казати партнеру чи партнерці, що потрібно бігти.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Команда підготувала переконливі та смішні історії, одну з яких можна почути під час дзвінка: подруга попросить забрати торт із «Сільпо» і привезти на день народження бабусі; керівник нагадає про зустріч із командою в зумі; ветеринар скаже забрати котячий корм, який ви вчора забули.

Головне — підігравати голосу в слухавці й тактовно завершувати зустріч.

Розкажіть друзям про новину