Будучи спонсором музичного фестивалю OSHEAGA з 2007 року, бренд пива Coors Light цього року хотів запустити свою нову музичну платформу «Chill on Shuffle» у партнерстві з одним із хедлайнерів заходу. Проте в Канаді пивним брендам заборонено напряму співпрацювати з артистами та знаменитостями. Але чого не зробиш заради мрії та залучення фан-бази.
Тому Coors Light запустив «Coors Light Records» — новий, повністю фейковий лейбл, створений спеціально для того, щоб подарувати одному щасливому фанату Coors Light статус рок-зірки на одному з найбільших музичних фестивалів Канади.
Найважливіше те, що таланту не потрібно. Лейбл такий же фейковий, як і весь процес, тому будь-хто має шанс стати першим «артистом» Coors Light Records, незалежно від вокальних здібностей. Усе, що потрібно — «підписати контракт». Переможець отримає доступ за лаштунки сцени фестивалю, участь в afterparty, проживання й переліт у стилі зірок, фотосесію, доступ до зони для артистів, персональний набір Coors Light та інші переваги.
Креативом та просуванням займалася агенція Rethink.