Простір сексуальних знань і товарів Lovespace провів щорічний аналіз сексуального життя українців і проаналізували інтимні уподобання, створивши «Мапу Кохання 2023». Команда робить це вже втретє.
Крім того, було створено піраміду сексуальних потреб українців минулого року, на вершині якої БДСМ, а також сексуальне здоров’я.
Як заявляє бренд, на 180% зріс продаж книг порівняно з 2022 роком. Кожною десятою покупкою є сертифікат у якості подарунка. 1116 кляпів продано у 2023 році.
1217 страпонів було продано у минулому році. Це майже стільки ж, скільки місць на футбольному стадіоні у Житомирі «Спартак-Арена».
Українці купили стільки вібруючих іграшок, що ними можна прокласти 5 канатних доріг Буковеля «Підйомник R2» довжиною у 1067 метрів.
1182 українці стали щасливими власниками затискачів на соски, що дорівнює двом плацкартним вагонам Укрзалізниці, якби усі вирішили подорожувати одночасно.
Lovespace каже, що географія відправлень секс-товарів розширилася: там здійснили відправки до 1973 сіл і міст за 2023 рік (у 2022 році було 1140 населених пунктів). «Столицями анальщини» назвали Київ і Одесу. Київ також став «колискою БДСМ і рольових ігор» разом із Вінницею.
У Харкові, Черкасах, Луцьку й Житомирі живуть любителі вібраторів і фалоімітаторів, а у Львові, Ужгороді, Рівному й Тернополі — лубрикантів, рідких вібраторів і масажних гелів.
Цього року до статистики додали неординарні пошукові запити в Google. Серед найцікавіших запитів були такі: «худі для члена», «пінгвін вібратор», «клітка на член», «чоловічий пояс вірності» та «секс шоб».
«Головна ідея нашого дослідження — показати, що в українців усе нормально з сексом, ми навчаємося новому, досліджуємо й експериментуємо», — коментують у Lovespace.