AXE, культова марка, відома тим, що переосмислила поняття чоловічої гігієни, випустила нову лінійку гелів для душу і представила її у ролику «The Neighbour», створеному агентством LOLA MullenLowe.
Дія реклами розгортається в захаращеній, але чарівній квартирі молодого холостяка. Ролик починається з того, що герой приймає душ, а коли раптом вимикається вода, простий пошук допомоги сантехніка перетворюється на сюрреалістичну і незабутню зустріч.
«Сила аромату полягає в його здатності роззброювати, дивувати і зближувати людей — навіть у найнесподіваніші моменти, — сказав Томас Остілья, виконавчий креативний директор Lola MullenLowe. — Цей фільм виходить за межі, але ніколи не втрачає свого шарму. Це AXE у найсміливішому вигляді».
AXE продовжує кидати виклик традиціям у сфері особистої гігієни за допомогою несподіваних сюжетів. Бренд, який вкотре доводить, що впевненість (і хороший аромат) можуть привести вас куди завгодно.