AXE показав, як пошук сантехніка перетворився на ароматну пригоду
14 Лип 2025, 11:52

AXE показав, як пошук сантехніка перетворився на ароматну пригоду

AXE, культова марка, відома тим, що переосмислила поняття чоловічої гігієни, випустила нову лінійку гелів для душу і представила її у ролику «The Neighbour», створеному агентством LOLA MullenLowe.

Дія реклами розгортається в захаращеній, але чарівній квартирі молодого холостяка. Ролик починається з того, що герой приймає душ, а коли раптом вимикається вода, простий пошук допомоги сантехніка перетворюється на сюрреалістичну і незабутню зустріч.

«Сила аромату полягає в його здатності роззброювати, дивувати і зближувати людей — навіть у найнесподіваніші моменти, — сказав Томас Остілья, виконавчий креативний директор Lola MullenLowe. — Цей фільм виходить за межі, але ніколи не втрачає свого шарму. Це AXE у найсміливішому вигляді».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

AXE продовжує кидати виклик традиціям у сфері особистої гігієни за допомогою несподіваних сюжетів. Бренд, який вкотре доводить, що впевненість (і хороший аромат) можуть привести вас куди завгодно.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео