Конкурс Digital проєктів

Світ Digital багатокомпонентний та різноманітний. Сьогодні будь-який сегмент бізнесу адаптує Digital інструменти під свої потреби: створює проєкти, залучає інфлюенсерів, інтегрується у соціальні мережі, впроваджує ініціативи у внутрішніх комунікаціях. Яскравою особливістю активного розвитку Digital є створення компаніями власних медіа — сайтів, внутрішніх порталів, сторінок в соціальних мережах. Кожен з цих інструментів має свої особливості, а з огляду на різні цільові аудиторії (співробітники та зовнішні контрагенти), ми запропонували дві номінації: Корпоративний SMM та Внутрішні Digital проєкти.

І, звичайно ж, ми не могли оминути увагою тих, хто вміло користується сучасними інструментами просування та навчає інших. Наші претенденти в номінації Digital гуру мають чималу експертизу та досвід реалізації різнопланових ініціатив.

Читачі MMR мають можливість обрати найкращі проєкти серед декількох номінацій. В кожній із них можна проголосувати лише за одного номінанта. Паралельно з онлайн-спільнотою до оцінки приступає і експертне журі, яке оцінить кожен проєкт за декількома критеріями. Онлайн-голосування триватиме до 18 жовтня включно, переможців буде оголошено на сайті MMR.

Digital гуру
Внутрішній Digital проєкт
Online event
Digital кампанія
Проєкт з блогером/інфлюенсером
Корпоративний SMM

Digital гуру

Результат голосування: Digital гуру

  • Проскуріна Юлія

    Авторка блогу про SMM, засновниця агенції з просування у соціальних медіа DGTL Proskurina та співзасновниця Lodka Group. Тестує принципи роботи алгоритмів та ділиться висновками в Instagram і Telegram. Вважає, що знання нічого не значать без дій, тому, окрім навчального контенту, додає мотиваційні матеріали.

    Кількість голосів
    1643

  • Євген Таллер

    Owner & CEO агенції WhyNot? Enot, співзасновник популярного WhyNot? TikTok House, засновник блогерської премії National Bloggers Awards, продюсер першого в Україні фільму про блогерів, генератор безлічі креативних ідей для брендів.

    Кількість голосів
    1556

  • Ярослав Ведмідь, засновник та CEO Postmen

    У 2017-му Postmen посіла 1-е місце з ефективності серед digital-агенцій. Весною 2021 стала 1-ою у Національному рейтингу креативності, отримавши 38 нагород Ukrainian Creative Awards. Кейси, де Ярослав виступав автором ідеї та digital-стратегії – Буковель BadEnglish, Планета Кіно, “Школа” 1+1, Zerna Pravdy, 150 імен Лесі Українки.

    Кількість голосів
    276

  • ​​Георгій Курбанов, СЕО Svitsoft

    Головна експертиза — маркетинг нерухомості, головний інструмент — перфоманс. За 12 років співпрацював з 100+ забудовниками, беручи участь у понад півтисячі проектів. Svitsoft керує найбільшим рекламним бюджетом на digital в сфері нерухомості.

    Кількість голосів
    94

  • Іван Кучеренко, партнер и Chief Digital Officer NCG

    20+ років в digital, з них 10+ років у рекламі. З 2015 року розвиваю цифровий бізнес холдингу NCG як co-founder та СЕО агентства DIEVO (найефективніше національне медіа-агентство у 2020 згідно Effie Awards Ukraine). З 2020 року партнер та CDO NCG, голова Комітету з питань інтернет-реклами ІнАУ.

    Кількість голосів
    86

  • Олена Дальська-Латошевіч, Chief Communications Officer у WePlay Holding

    Понад 20 років у маркетингових комунікаціях, займається розвитком кіберспорту в Україні та світі, викладає курс «PR та журналістика у кіберспорті» у Національному університеті фізичного виховання і спорту України. Реалізує підхід комунікаційного тріатлону: Media Relations, SEO PR та контент-маркетинг можуть працювати разом та приносити максимум результату при оптимальному бюджеті

    Кількість голосів
    46

Loading ...

Внутрішній Digital проєкт

Результат голосування: Внутрішній Digital проєкт

  • Vodafone Україна: Щомісячний корпоративний аудіоподкаст НА ЗВ’ЯЗКУ!

    60 хвилин аудіоефіру з новинами, гороскопом, рекламою, вікториною, хіт-парадом тощо. Тема кожного випуску пов’язана з календарем корпоративних подій. Автори — працівники з різних міст та бізнес-напрямків, які самотужки створюють готовий унікальний продукт. Випуски прослухали вже 6000 разів.

    Кількість голосів
    244

  • Videomatica Academy: Всеукраїнський марафон відеомейкерів

    Марафон відеомейкерів – це наймасштабніший онлайн проект у сфері відео, на якому учасники мали змогу спробувати себе в сфері відеомпродакшену та за місяць без попередньої підготовки та навчання створити професійний промо ролик в команді з іншими учасниками

    Кількість голосів
    147

  • Київстар: Сузір`я Київстар

    Сузір`я Київстар – це мотиваційна програма для співробітників, за результатами якої колектив обирає тих, кому за видатні професійні досягнення, особисту відданість бізнесу та відповідність цінностям компанії присвоюється звання «Кращий працівник року».

    Кількість голосів
    92

  • SoftServe Awards

    SoftServe Awards — проєкт нагородження найкрутіших досягнень наших працівників. Та як зібрати на церемонію 50 людей з 4 країн світу в період суворого карантину? Нам потрібне було wow-рішення, і ним став VR: Oculus, аватари, відчуття реальної церемонії. І цей момент розділяють з тобою ще 6000 колег!

    Кількість голосів
    83

  • Нова пошта Гранд Пікнік

    Як організувати взаємодію 5000 працівників на території 100 га так, щоб вони опинилися в командах з незнайомими колегами, і при цьому весь процес був керованим? Ми розробили діджитал-платформу, яка дозволила провести наймасштабніший офлайн-квест в Україні, зафіксований Національним реєстром рекордів.

    Кількість голосів
    73

  • all.in: Веб-серіал «Хто такий внутрішній аудитор у ПриватБанку?»

    Один із перших в Україні рекрутингових веб-серіалів (4 епізоди), який жартома оповідає про особливості роботи внутрішнього аудитора ПриватБанку та її переваги. До зйомок були залучені реальні працівники внутрішнього аудиту разом із керівництвом, щоб показати — відділ відкритий до будь-якого «двіжу».

    Кількість голосів
    44

  • Kernel: YouTube-серіал про Лігу Чемпіонів Агробізнесу 2020

    Ліга Чемпіонів Агробізнесу — це щорічне внутрішнє змагання між командами кластерів Kernel, яке завершується нагородженням переможців. У новій пандемічній реальності компанія вирішила підвести підсумки проєкту, створивши YouTube-серіал про тих, хто змінює уявлення про сучасне агро.

    Кількість голосів
    41

  • Донецксталь: KARMA

    Мобільний застосунок KARMA розроблено співробітниками для співробітників. У ньому враховані структура та особливості колективу. KARMA дає можливість оцінити колег, побачити свої сильні і слабкі сторони, зрозуміти, над чим варто працювати, створити комфортне середовище для досягнення цілей

    Кількість голосів
    21

Loading ...

Online event

Результат голосування: Online event

  • INTERTOP Ukraine: INTERTOP Go Skateboarding Day спільно з Vans

    Унікальний інтерактивний онлайн-турнір скейтбордистів, який став частиною ДНК бренду. Подія відбулася в Instagram stories INTERTOP. Участь у турнірі взяли 12 спортсменів з 4 міст України, а переможця обирали підписники INTERTOP прямо у сторіс за допомогою голосування.

    Кількість голосів
    581

  • EPAM Ukraine: Junior’s Online Conference

    Безкоштовний онлайн-марафон, в рамках якого експерти ЕРАМ доступно і цікаво розповідають про ключові професії й спеціалізації ІТ галузі. Учасники мають змогу дізнатися про 10+ ІТ професій за один день та отримують покроковий план для старту кар’єри.

    Кількість голосів
    336

  • Vodafone New Year DigitALL Together

    Діджитальний корпоративний захід, який передбачав собою активну участь у ньому всіх 3 700 співробітників групи компаній Vodafone Україна. Телеміст між 5-ма ключовими містами України, в яких знаходяться офіси ГК, 5 ведучих, 5 артистів, активна участь ТОП команди та постійні інтерактиви в етері.

    Кількість голосів
    130

  • Kantar Ukraine: Kantar Talks

    Kantar Talks – освітні вебінари, присвячені стратегії брендів та можливостям для їхнього зростання під час пандемії COVID-19. Ми ділимося своїми знаннями, щоб допомогти брендам приймати успішні бізнес-рішення, надихати їх на створення та процвітання в часи кризи й непевності.

    Кількість голосів
    78

  • SoftServe: Е-gaming турнір серед студентів в Україні

    Онлайн-івент до Дня студента зібрав 128 команд — рекордну і максимальну технічно можливу кількість команд з усієї країни. Геймерська тематика є надактуальною серед техстудентів, що дозволило SoftSeve охопити ядро ЦА, створити емоційну прив’язку до бренду та запропонувати альтернативу освітнім івентам.

    Кількість голосів
    75

  • ICAC: VІІ Міжнародні арбітражні читання пам’яті академіка І. Г. Побірченка

    Арбітражні Читання — спеціалізована подія, що в середньому збирала 250 учасників. У 2020 році Читання вперше пройшли у гібридному форматі — онлайн та офлайн — і зібрали у 4 рази більше делегатів — 1000+. Діджитал рішення було відзначене найавторитетнішим виданнями й міжнародними експертами.

    Кількість голосів
    74

  • Postmen: WakeUp — як стати лекторієм #1 та розкачати Агенцію посеред коронаколапсу

    Ранкове шоу WakeUp стало каналом для лідерів думок нової реальності. Три онлайн-майданчики, 55 лекторів, 250 000 переглядів — 7 нових клієнтів агенції, 70% співробітників, які демонструють високу продуктивність вдома.

    Кількість голосів
    71

  • Телеканал М1: Космічний Weekend на М1

    Вперше на українському телебаченні М1 та Atlas Weekend представили унікальне 3D-шоу «Космічний Atlas Weekend». Новий формат концерту було реалізовано з метою безпеки в ситуації, що склалася. Однак у «фан-зоні» не обійшлося без «інопланетних» глядачів, над розробкою яких працювала велика команда.

    Кількість голосів
    48

  • CF.Digital: Віртуальний Ланцюг Соборності

    У 2014 році Росія окупувала український Крим, розділивши тисячі сімей. У День Соборності України бренд Козацька Рада об’єднав всіх українців та побудував Віртуальний Ланцюг Соборності Київ-Сімферополь там, де його не змогли зупинити ні локдаун, ні зброя — в діджиталі.

    Кількість голосів
    35

  • Тавр Медіа: ФанЗонаНезалежності

    Онлайн-івент, концептом якого стало на честь 30-ї річниці Дня Незалежності України провести ефір радіостанції ХІТ FM на унікальній локації — у жовтому хлібному полі під відкритим блакитним небом. Для проведення івенту залучено партнера ТМ Hlibny Dar, оскільки івент неймовірно передає філософію бренду.

    Кількість голосів
    24

  • Credit Agricole Ukraine: AIR

    Great future is in the AIR. Наймасштабніший захід за всю історію Credit Agricole в Україні. Презентація нової стратегії — AIR. Online захід для 2400-ї команди. Професійна студія у новому просторі банку Digital Factory, платформа для закритої трансляції, 10 відео для інтеграції в прямий ефір.

    Кількість голосів
    16

Loading ...

Digital кампанія

Результат голосування: Digital кампанія

  • Телеканал СТБ, StarLightMedia. Соціальна кампанія #Сильная + #Сильний

    Соціальна кампанія проти гендерно зумовлених стереотипів, мета якої – популяризація рівних прав чоловіків та жінок у сучасному суспільстві. Реалізовано телеканалом СТБ в партнерстві з відділом сталого розвитку StarLightMedia в рамках промокампанії проєктів “Холостячка” і “Холостяк”.

    Кількість голосів
    708

  • INTERTOP Ukraine: INTERTOP Shopping Fest

    Щосезонна кампанія, покликана подарувати клієнтам wow-experience від шопінгу та донести меседж про те, що INTERTOP.UA – цілий торгівельний центр в смартфоні. Кампанія повністю складалася з онлайн-комунікації: смм, робота з лідерами думок, ефіри наживо, інтерактивний чат-бот та медійна реклама.

    Кількість голосів
    220

  • Vodafone Україна. Проєкт Only Digital

    Комплексне рішення для переходу неформальної комунікації та всіх видів активностей для персоналу компанії в digital середовище. Реалізовано на власному інтранеті ПРОСТОР, з використанням комплексу діджитальних рішень (зйомки, онлайн трансляції, онлайн чати, чат-боти та інше).

    Кількість голосів
    124

  • Київстар. Проєкт “Дай лапу”

    Digital-кампанія «Дай лапу» — активація від Київстар, організована спільно з притулком Сіріус. Наші підписники могли стати опікуном або куратором, почастувати песика кормом чи смаколиками, допомогти ліками чи прогулятися з ним. А ще подарувати йому справжню родину й забрати до себе додому!

    Кількість голосів
    110

  • BeCentric. Проєкт «А дитині можна?»

    Адвокаційна кампанія «А дитині можна?» вперше запитує, чи безпечні продукти з ринку від фермерів, що господарюють у себе на подвір’ї? Наша ціль – щоб фермер вмів відповідально виробляти, а споживач – свідомо обирати фермерські продукти. Охоплення кампанії за час І етапу склало 12 437 665 людей.

    Кількість голосів
    95

  • SoftServe. Проєкт SoftServe People Excellence (PeEx)

    People Excellence – це платформа професійного зростання SoftServe. В час перегрітого ринку праці в ІТ ми показали, як відбувається ріст у SoftServe. PEeX це про професійний розвиток на основі практичних вмінь і впливу на проєкті, а не вислуги років. Охоплення: більше 600к людей, 9к нових кандидатів.

    Кількість голосів
    67

  • СЛМ Новини (StarLightMedia). Проєкт Наша Громада

    Online-конкурс для територіальних громад через digital-платформу, на якій у форматі голосування жителі України мали змогу підтримати проєкти шляхом реєстрації на сайті. Кращі заявки громад отримали медіа-підтримку та увагу суспільства, а переможця чекає фінансова допомога на реалізацію проєкту.

    Кількість голосів
    64

  • Postmen: Zerna Pravdy – як фандрейзинг повертає імена 7 000 000 жертв Голодомору

    Комунікаційна кампанія, спрямована об’єднати всіх українців навколо створення Музею Голодомору, відкрити правду про геноцид та вшанувати пам’ять про кожну жертву Голодомору.

    Кількість голосів
    60

  • «Інтергал-Буд». Проєкт «Святкуємо по-дорослому»

    Digital кампанія до 18-річчя компанії «Інтергал-Буд»: як яскраво використати інфопривід, аби розповісти про переваги девелопера, проінформувати про актуальні акційні пропозиції та отримати 9% конверсій у продажі об’єктів нерухомості.

    Кількість голосів
    57

  • METRO Cash&Carry/Moko. Instagram для ресторанів та кулінарних фанів

    Сторінка METRO Cash&Carry у Instagram – ком’юніті для двох різних, але близьких авдиторій: професіоналів HoReCa та кулінарних ентузіастів. Об’єднати їх вдалося завдяки візуальній мові – крафтовим фото від food-фотографині, свіжим ідеям, цікавим текстам, інтерактивним stories та роботі з UGC.

    Кількість голосів
    50

  • Нова пошта. Активація «Бізнес має голос»

    Активація «Бізнес має голос» – це заклик до свідомого бізнесу проявити свій голос, реакція на необґрунтовано високий штраф, який було накладено на Нову пошту Держпродспоживслужбою. Ми розуміли, що такі дії влади не є правомірними і стосуються всього бізнесу – сьогодні ми, завтра будь-хто інший.

    Кількість голосів
    41

  • Svitsoft. Проєкт ЖК Great + Svitsoft

    Як ми за півроку на 107% збільшили зростання кількості лідів та на 47% зменшили вартість їх залучення на високо насиченому ринку нерухомості, не дивлячись на те, що об’єкт мав на чверть вищу вартість від середньоринкової в аналогічному районі.

    Кількість голосів
    41

  • WePlay: WePlay AniMajor

    При роботі над WePlay AniMajor комунікаційна команда WePlay Holding поєднала Digital PR, контент-маркетинг і SEO-підхід із підтримкою SMM. Це дозволило розв’язати тактичні задачі проєкту — привернути увагу до турніру та привести більше фанів на трансляцію події — та стратегічні цілі холдингу — будувати репутацію бренду, збільшити популярність корпоративного сайту.

    Кількість голосів
    36

  • hotline.finance. Рекламна кампанія «КАПЕЦЬ ЯК»

    Hotline.finance переніс знайомий досвід онлайн-шопінгу в сферу страхування. Страховка — незрозумілий продукт. А купувати те, чим не прагнеш скористатися, досить складно. Кампанія “КАПЕЦЬ ЯК” простими словами донесла водіям, що купувати автоцивілку онлайн — капець як просто, зручно й вигідно.

    Кількість голосів
    31

  • NCG DIEVO: Термінова новина: Тостування «Вакцини» розпочато

    Кампанія для нової горілки «Вакцина» від Bayadera Group, завдяки креативній ідеї у форматі гумористичної новини зі слоганом «Тостування розпочато» та зваженому підходу з комбінуванням нестандартних форматів і тонко розрахованому гумору, допомогла збільшити продажі на 350% від запланованого обсягу.

    Кількість голосів
    26

  • Компанія “Епіцентр К”. Проєкт YouTube шоу “Ліга блогерів”

    Шоу «Ліга блогерів» — розважальна програма, яка вийшла на YouTube-каналі Епіцентру. Проєкт створено з метою підтримки українських блогерів та сфери блогінгу загалом.

    Кількість голосів
    23

  • PlanNet (Serviceplan Group). Проєкт Royal Canin Персональний раціон на кожен день

    8 чотирилапих герої різних за стилем життя, 1 відео, 2 радіо, чат-бот, 50 одиниць контенту для соцмереж, UGC-активації, 8 інфлюенсерів. Все для того, аби показати власникам тварин важливість персонального раціону для своїх улюбленців, підібрати їхній власний та переконатися в його доступності.

    Кількість голосів
    21

  • OPPO AED Україна. Проєкт Відкривай Україну з OPPO

    Проєкт організації офлайн фототурів по Україні серед власників OPPO, задля відкриття фотолокацій та вивчення можливостей смартфонів бренду. 5 куточків України, 50 учасників. Основний канал залучення аудиторії в якості учасників – через соціальні мережі бренду.

    Кількість голосів
    7

Loading ...

Проєкт з блогером/інфлюенсером

Результат голосування: Проєкт з блогером/інфлюенсером

  • AMS agency: Let’s Smile Quest

    Бренд Олідетрим та агентство AMS аgency влаштували битву блогерів у форматі Instagram-квесту. Проєкт, націлений на підтримку дітей із синдромом Дауна, проводять другий рік поспіль. Цьогоріч він охопив 2 538 021 українців онлайн та допоміг зібрати 140 048 грн на навчальні потреби «сонячних» дітей.

    Кількість голосів
    600

  • INTERTOP Ukraine: INTERTOP Sport і Наталія Гоцій

    Співпраця з моделлю, інфлюенсеркою та переможницею в номінації Lifestyle Influencer у Каннах, Наталією Гоцій, для просування категорії Sport на INTERTOP.UA. Кросмедійні канали просування, зокрема онлайн і офлайн. Результат — 3 млн охоплення та формування знання про спортивний асортимент INTERTOP.UA.

    Кількість голосів
    524

  • Plai Büro: Watsons HWB Awards

    Комунікаційна кампанія за участі блогерів та лідерів думок у рамках міжнародної премії Watsons HWB Awards.

    Кількість голосів
    108

  • BRO: Компанія “Ензим”, проєкт “Хай лунають тости”

    ХАЙ ЛУНАЮТЬ ТОСТИ! Креативна стратегія геотаргетингу для підтримки тестового періоду продукту в АТБ. Для транслювання настрою продукту цільовій аудиторії ми обрали амбассадора – Павла Зіброва, а для неймінгу кампанії цитату із відомої пісні народного артиста.

    Кількість голосів
    95

  • MIRS (бренд BaByliss): Boudoir Beauty Workshop від BaByliss

    Успішна колаборація бренду BaByliss з лідерами думок зусиллями in-house команди: 1 івент, 2 види стайлерів на тестуванні, 5 хвиль публікацій, 40 блогерів, 332 одиниці контенту від гостей, 2 000 000 сумарного охоплення і позитивні емоції, які не злічити

    Кількість голосів
    89

  • Київстар та креативне агентство provid: 4Gтягне

    Щоб розповісти українцям про переваги 4G, ми провели за рік цілий ряд активностей з інфлюенсерами: мандрували мальовничими куточками України й перевіряли покриття, вигадували один одному челенджі з 4G, стрімили на фестивалях. Як результат — 7 млн переглядів та, зокрема, охоплення 22% молоді країни.

    Кількість голосів
    65

  • Postmen: Пан Хоба — віртуальний інфлюенсер

    Стримування COVID-19 вимагало ефективних комунікацій. Дослідження показали, що українці не довіряють політикам і селебрітіз в питаннях COVID-19, однак готові довіряти віртуальному персонажу. Тому ми створили пана Хобу — віртуального інфлюенсера. Він швидко став медіа-селебріті і заслужив довіру.

    Кількість голосів
    46

  • WhyNot? Enot Agency: Битва блогерів

    Активація-рекордсмен! Битва блогерів зі SWEET TV. Долучити нових клієнтів даруючи авто блогерам — здається нісенітницею, але це не просто механіка, яка працює — це справжня битва за залучених клієнтів.

    Кількість голосів
    40

  • METRO/moko: Блогери: нові приводи для закупок від METRO

    Компанія METRO разом із moko будують роботу з блогерами давно. Але до 2021 року це була робота виключно на комерційній основі: заплатили — отримали пост або story. Цьогоріч ми вирішили спробувати не платити за публікації та отримали CPR на 21% нижчий, ніж при звичайній комунікації!

    Кількість голосів
    29

  • Mozhem Production: Jerry Heil — Бомба Ракета Пушка Граната (Кліп)

    Практично весь кліп «Бомба Ракета Пушка Граната» — це рекламна кампанія однієї служби доставки, а також мережі відомих гіпермаркетів.

    Кількість голосів
    15

  • Kernel: Проєкт #РитмиСерцяУкраїни з Олександром Педаном

    До Дня Незалежності компанія Kernel створила на музичній платформі Spotify перший у країні агроплейлист #РитмиСерцяУкраїни, куди увійшли найкращі треки за версією українців. Амбасадором проєкту став Олександр Педан.

    Кількість голосів
    7

  • EVO: IZI.ua — гіперпростір оголошень

    Iнтеграція гіперпростору оголошень IZI.ua у кліп-пародію «Валентинка» від каналу SILRADA у лютому 2020 року тримався у трендах YouTube тиждень, набрав більше 15 млн переглядів, а Google назвав його найпопулярнішим відео на YouTube серед українців.

    Кількість голосів
    6

  • Burda Media Influencer для Colgate

    Надихаюча рекламна кампанія і водночас яскравий соціальний проєкт #ПродовжуйУсміхатися про людей, які долають труднощі і рухаються до цілі з посмішкою на обличчі. Живі історії спортсменів, артистів, підприємців, блогерів охопили 3,5 млн. унікальних користувачів Instagram і порталу MarieClaire.ua

    Кількість голосів
    2

  • J&I Advertising & PR: Look від Tic Tac. Дозвіл на свободу

    6 впливових інфлюенсерів. 6 смаків Tic Tac. Одна задача. Відтворити всі смаки в стильних образах, розкривши при цьому свою індивідуальність.

    Кількість голосів
    2

Loading ...

Корпоративний SMM

Результат голосування: Корпоративний SMM

  • Проєкт Біло. Prentkovych agency

    БІЛО — це high fashion серед сиру та масла (за словами підписників). Його фоловлять через естетичні зйомки, схожий вайб та комікси про людей, які надихають. Через вірусні моушени, спільну мову та цінності. Він збирає більш ніж 3 мільйони охоплення за 4 місяці. Він робить вау!

    Кількість голосів
    296

  • EPAM Ukraine. Телеграм канал для майбутніх ІТ спеціалістів

    Цифрова спільнота, в якій початківці знаходять корисну інформацію для потужного старту в IT індустрії. Заснований в 2017 році канал органічно виріс з нуля до топового майданчика в україномовному сегменті Telegram про технології та навчання. Щодня канал читають від 7 до 14 тисяч підписників

    Кількість голосів
    254

  • Perla Helsa. Інстаграм @perlahelsa

    Найбільша інста-сторінка України з дієтичних добавок, а може й СНД. ROMI >1000%, ER% космічний, більше 8000 лідів у діректі за місяць. Та звісно найякісніша сировина у кожному продукті, тому що ми фанати якості, як у SCU так і у сервісі.

    Кількість голосів
    102

  • Телеграм-канал «Іванка з Київстар»

    Корпоративний телеграм-канал «Іванка з Київстар» надає корисні поради з працевлаштування, підбірки курсів та додатків для саморозвитку. А ще інсайти з внутрішньої роботи компанії, актуальні вакансії та набори на програми стажування.

    Кількість голосів
    98

  • Соціальні мережі Нової пошти

    Відповідь протягом години в будь-який день тижня. Це не мета, а реальність Фейсбук та Інстаграм Нової пошти. Це основні соціальні мережі, де ми спілкуємося з клієнтами. Одна з ключових задач компанії – завжди бути поруч з клієнтом. На сьогодні це 100 000 підписників в Інстаграм та майже 300 000 у ФБ.

    Кількість голосів
    74

  • Postmen: Дарниця. SMM

    SМM Дарниці — це унікальний кейс, коли один з найпотужніших виробників ліків, стає джерелом знань про здоров’я. Розповідаючи про це в фановій, дружній та зрозумілій для кожної аудиторії.

    Кількість голосів
    67

  • ТікТок аккаунт компанії АТБ

    ТікТок аккаунт компанії АТБ Опис проєкту: Розпочалось усе наприкінці 2020 року. Ми хотіли лише подивитись на те, як працює платформа. Зараз вже 11й місяць ведення сторінки. У нас 236 відео, 175 млн переглядів та 183тис. підписників.

    Кількість голосів
    48

  • Vidomo Agency. Проєкт Йоши Фудзивара

    Найбільший корпоративний Youtube-канал серед ресторанів/рестораторів. За 1 рік +154 тис підписників, 6 млн органічних переглядів.

    Кількість голосів
    39

  • Instagram Svitsoft

    Наш Instagram розказує про команду Svitsoft. Тут є все: рекомендації та інструкції від спеціалістів, трохи фану від сммника, та просто буденні моменти, які хочеться зберегти в пам’яті.

    Кількість голосів
    33

  • Корпоративний TikTok-канал компанії Kernel

    Як розповісти молоді про сучасний агробізнес і зацікавити побудовою кар’єри в агро? Kernel створив корпоративний TikTok, який став не просто іміджевим каналом компанії, а майданчиком для просування HR-бренду серед молодих потенційних співробітників.

    Кількість голосів
    32

  • SoMe_Carlsberg Ukraine

    Carlsberg Ukraine представляє оновлені соціальні мережі компанії: Facebook та Instagram. Новини брендів, компанії, галузі – все це на наших сторінках.

    Кількість голосів
    30

  • Nowedo

    Профіль в Instagram SMM-агенції NOWEDO. Нагадування про наші пости хочеться увімкнути, тільки-но підписавшись. Це не тільки ком’юніті smm-ників, бізнесменів та креативників, які діляться досвідом та інсайтами. А й простір для пошуку ідей, про які жалкуєш, що це не ти придумав.

    Кількість голосів
    29

  • ТОВ “ЕпіцентрК”. Проєкт “ШикиШкола”

    «ШикиШкола» – це танцювальний челендж у TikTok до нового навчального року компанії «Епіцентр К». Концепція проєкту була розроблена спільно із агентством WhyNot? Enot.

    Кількість голосів
    27

  • Lion`s pride agency: SMM для мережі магазинів “Рукавичка”

    «Рукавичка» — мережа супермаркетів, яка є однією з гігантів ринку Західної України. Агенція націлилася на найпалкіших прихильників закупитися продуктами — молодих жінок традиційної спрямованості (ми не про орієнтацію;)). Заговорили з ними, як близькі сусідки та залучили брендових персонажів.

    Кількість голосів
    22

Loading ...