Давид серед голіафів: як новачку заявити про себе, коли конкуренти давно в грі
11 Окт 2021, 11:00

Давид серед голіафів: як новачку заявити про себе, коли конкуренти давно в грі

Успішна колаборація з 40 блогерами зусиллями однієї in-house команди

Французький бренд BaByliss розпочав своє існування в 1960-х роках, коли випустив перші в історії електричні щипці для завивки волосся. Власне, європейські споживачі цей пристрій так і називають «бебіліс», як копірувальні машини будь-якого виробника ми часто називаємо «ксерокс». Нині чотири з п’яти французьких сімей використовують хоча б один пристрій BaByliss, світового лідера у виробництві техніки по догляду за волоссям. В Україну ж BaByliss зайшов тільки у 2015 році, коли всі конкуренти вже давно працювали на ринку й були добре відомими споживачеві. 

Контекст

Перед маркетинговою командою корпорації MIRS, офіційного дистриб’ютора BaByliss в Україні, постала амбітна задача — влюбити споживача в новий бренд. При цьому потрібно було враховувати умови ринку.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Зовнішній контекст

  • Агресивна конкуренція
  • Унікальність позиціонування бренду
  • Відсутність довіри у споживачів до техніки нового бренду
  • Відсутність систематичної комунікації з аудиторією
  • Низька компетенція споживачів в користуванні стайлерами для волосся

Внутрішній контекст

  • Обмежений рекламний бюджет 
  • Відсутність локального контенту
  • 100% маркетингових активностей бренду реалізовується in-house командою без залучення зовнішніх агенцій

Ідея

Наприкінці червня BaByliss анонсував захід Boudoir Beauty Workshop — два офлайн майстер-класи для лідерок думок. Інфлюенсерки вчилися робити легкі локони випрямлячем і сексі-хвилі на гофре, а допомагала їм у цьому зіркова стилістка й блогерка зі 120-тисячною аудиторією Анастасія Золота @hair_by_zolotaya. Всі охочі могли долучитися до заходу онлайн через трансляцію в Facebook та Instagram.

Комунікаційні цілі проєкту Boudoir Beauty Workshop:

  • Отримати лояльність українських інфлюенсерів
  • Познайомити аудиторії блогерів із брендом
  • Навчити їх користуватися стайлерами і створювати салонні зачіски вдома
  • Створити локальний контент для просування бренду

Оскільки проєкт став дебютом BaByliss в інфлюенсер- та івент-маркетингу, команда не ставила перед собою кількісні KPI. Натомість результати, отримані на фіналі проєкту, заклали фундамент для замірювання ефективності майбутніх активностей бренду.

Реалізація

При виборі блогерів команда відштовхувалася в основному від того, про що пише блогер (цікавили теми б’юті, моди, лайфстайлу, бізнесу), чи співпрацює з конкурентами, в якому місті проживає (захід відбувався в Києві) та наскільки активна його аудиторія. Перевага надавалася мідл-блогерам, адже вони мають високий кредит довіри в підписників, створюють нішеву ком’юніті й активно з нею взаємодіють. А ще мідл-блогери достатньо відкриті та лояльні в комунікації з брендами.

Комунікація з блогерами проходила в 5 етапів:

  1. Онлайн запрошення 
  2. Прес-бокс із подарунками й друкованим запрошенням
  3. Івент
  4. Розсилка фоторепортажу
  5. Розсилка відеозапису ефіру й інструкції від Анастасії Золотої, щоб закріпити навички, здобуті на майстер-класі

Таким чином організатори отримали 5 хвиль публікацій: розпаковка прес-боксу, запрошення на онлайн-трансляцію, власне івент, публікація фоторепортажу, тест-драйв блогерами техніки вдома.

Boudoir Beauty Workshop проходив у стилі французького будуару з тематичним дрес-кодом і зонуванням локації. Створювати контент блогерок стимулювали окремі фотозони: французьке кафе, де подавали ранкову каву чи ігристе й традиційні десерти; окрема кімната з ліжком, де можна було попозувати в будуарному вбранні з подушками й масками для сну; зона експозиції лінійки BaByliss. В зоні воркшопу були облаштовані робочі місця з дзеркалами й необхідними інструментами. Великі плани онлайн-трансляції дублювалися на екрани в залі, щоб гості могли гарно роздивитися всі нюанси створення зачісок.

Результати

  • В проєкті Boudoir Beauty Workshop взяли участь 40 блогерок із сумарною кількістю підписників 3,1 млн чоловік
  • 332 одиниці контенту опубліковано блогерками
  • Сумарне охоплення проєкту — 2 млн
  • Вдало підібраний формат активності (івент) дозволив заощадити близько 66% бюджету в порівнянні з середньою вартістю реклами в мідл-блогерів 
  • Отримано позитивні відгуки і коментарі
  • Активізувалися запити від блогерів про співпрацю
  • 1 публікація репортажу заходу в онлайн ЗМІ
  • Отриманий на заході контент було масштабовано для подальших комунікацій бренду в діджитал-каналах: фото- і відео-репортажі, відео-записи майстер-класів, текстові інструкції для прес-релізів.

Ідея та реалізація проєкту — in-house команда MIRS.

Маркетолог — Тамара Картозія
PR-менеджер — Христина Тульчинська
Junior PR-менеджер — Яна Сторожук
SMM-менеджер — Марія Дорошенко
Дизайн — Ірина Нікітіна, Марія Полянська
POSM-менеджер — Вікторія Булат
Маркетинговий директор — Олексій Биков
Керівник напрямку побутової техніки — Максим Михайленко
Керівник відділу продакт-менеджменту — Олена Зайкова
Продакт-менеджер — Олександр Огоцький
Технічний директор трансляції — Олексій Сатановський
Фотограф — Дарина Миронець

Расскажите друзьям про новость