Carlsberg Ukraine у соціальних мережах: оновлений напрям та позиціонування
11 Окт 2021, 10:45

Carlsberg Ukraine у соціальних мережах: оновлений напрям та позиціонування

Сьогодні представленість компанії в різних соціальних мережах — must have. Тренд набирає обертів в Україні, і фахівці з комунікацій використовують цей інструмент у внутрішніх та зовнішніх комунікаціях. Компанія Carlsberg Ukraine цьогоріч представила оновлені сторінки в Facebook та Instagram, на яких у легкій та дружній формі розповідає про новини компанії, знайомить із брендами у портфелі та висвітлює основні переваги свого бренда роботодавця. 

Сенс існування компанії Carlsberg Ukraine – варити пиво для кращого сьогодні та завтра, що означає безперервне покращення процесів пивоваріння, виготовлення якісного продукту для особливих моментів та його відповідальне споживання, турбота про екологію та довкілля, нові відкриття у своїй та суміжній галузях. 

Instagram – абсолютно нова сторінка, яку почали вести з лютого 2021 року, Facebook-сторінка у компанії функціонує з 2011. Для оновленого напряму обрали легкий та фановий контент, з короткими постами, конкурсами на передбаченнями. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Згідно з аналітичними даними — наразі 40% аудиторії Carlsberg Ukraine в Instagram — це молодь 18-24 роки, тобто саме покоління Z, фокус на якому у цьому каналі ставили собі за мету від початку. Адже залучення до цінностей Carlsberg Ukraine молодих та амбітних талантів – один з пріоритетів для компанії. 

Контент на сторінці у Facebook частково відрізняється. Там розміщуються, наприклад, актуальні вакансії, які мають високий показник зацікавленості. Також інформують про галузеві ініціативи, публікуються інтерв’ю топ-менеджменту, проєкти брендів та висвітлюється соціально-відповідальна діяльність Carlsberg Ukraine. Бажана аудиторія в Facebook: міленіали та наступні покоління. 

«Ми чудово розуміємо, що соціальні мережі зараз – це один із головних каналів комунікації. Ми працюємо з різними цільовими аудиторіями, а Facebook та Instagram дозволяють досягнути  максимального охоплення, але при цьому з чітким таргетингом відповідно до політик компанії», — коментує Юлія Стельмах, старша директорка по роботі з органами державної влади та з корпоративних питань Carlsberg Ukraine.

Загальні показники охоплення періоду лютий-версень: Facebook 1,3 млн, Instagram 1,5 млн. Цього року Carlsberg Ukraine вперше фундаментально оновилась у соціальних мережах: новий дизайн, позиціонування, зміна TOV — все це для того, аби створити сучасний вигляд дійсно актуального та цікавого контенту. 

Расскажите друзьям про новость