Зворушлива кампанія про чотирилапих друзів від Київстар
11 Окт 2021, 10:29

Зворушлива кампанія про чотирилапих друзів від Київстар

Digital кампанія «Дай лапу» — активація у соціальних мережах від Київстар, організована спільно з притулком Сіріус. Підписники сторінки могли стати опікуном або куратором, почастувати песика кормом чи смаколиками, допомогти ліками чи прогулятися з ним. А ще подарувати йому справжню родину й забрати до себе додому!

Кампанія стала логічним продовженням рекламної комунікації Київстар про найбільше 4G покриття. Київстар зняв зворушливе відео, в якому родина вирушає у подорож Україною разом з чотирилапими друзями – собаками з притулку Сіріус.

Також команда оператора створила серію зворушливих постів та сторіз, які мали б позитивний вплив на долю безхатніх тварин. Розповідали історії кожного песика в постах і сторіз, закликаючи не бути байдужим. Використовували рекламу в метро та на сітілайтах, провели виставку в торгівельному центрі «Гулівер».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Було заплановано, що охоплення активації складе щонайменше 500 тис. Однак наразі цей показник вже 1 млн. І найголовніше досягнення не в цифрах охоплень, найкращий показник успішності кампанії в тому, що 9 песиків знайшли родини, а підписники сторінок Київстар приїжджають у притулок і допомагають йому. Даруємо любов, аби відчувати її ще більше!

Расскажите друзьям про новость