Сузір`я Київстар
11 Окт 2021, 11:12

Сузір`я Київстар

Для великих корпорацій система внутрішніх комунікацій – фундаментальна річ, яка формує не лише внутрішні цінності, доносить систему мотивації, а, в першу чергу, працює на зміцнення бренду. Національний оператор звязку Київстар розробив digital проєкт «Сузір`я Київстар», в рамках якої колектив обирає тих, кому за видатні професійні досягнення, особисту відданість бізнесу та відповідність цінностям компанії присвоюється звання «Кращий працівник року».

У Київстарі працює майже 4000 співробітників. Робота у великій компанії та крос-функціональна взаємодія між командами вимагає високого рівня залученості. В компанії кажуть, що зацікавлені в проактивній позиції співробітників стосовно робочих процесів. Задля підтримки щирої залученості колег в розвиток компанії було створено конкурс «Сузір’я Київстар». Його мета — підвищити мотивацію колег, подякувати за роботу та особистий внесок в досягнення компанії, підвищити рівень розуміння і впливу корпоративної культури. Стати переможцем конкурсу — дуже почесно і престижно. Це найвищий ступінь визнання в компанії. 

«Сузір`я Київстар» проводиться щорічно, починаючи з 2004 року. Програма базується на 5-ти корпоративних цінностях: Співпраця, Чесність, Підприємницький дух, Клієнти – наша пристрасть, Інноваційність. Компанія відзначає співробітників, які, крім досягнення високих результатів у роботі, є найкращим прикладом реалізації цих цінностей. В конкурсі беруть участь всі співробітники — представники всіх бізнес-напрямків компанії будь-якого рівня посади. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Конкурс проводиться в digital форматі, на окремо створеній для цього проєкту онлайн-платформі, складається з 5-х етапів і триває близько 2-х місяців. Урочисте нагородження переможців щорічно відбувається оффлайн в форматі грандіозного заходу, нагороди особисто вручає СЕО, а також топ-менеджери компанії. 

Цього року захід проходив у стилістиці «Історія успіху в stories» і передбачав костюми-маски. Перед командою внутрішніх комунікацій стояв складний виклик – поділитися яскравими емоціями визнання, вдячності та святкування особистих перемог, організувавши фінальний захід і оффлайн, і онлайн одночасно. Через карантинні обмеження участь у церемонії нагородження брали лише представники від кожної функції. Інші переможці брали участь у церемонії онлайн – усі виходили в прямий ефір, отримували вітання та мали можливість поспілкуватися зі студією. Всі співробітники могли дивитися трансляцію церемонії на корпоративній платформі Workplace в режимі реального часу, а також пізніше в запису. Вони вітали переможців прямо під час нагородження в коментарях, які ведучий заходу зачитував їм зі сцени. 

2780 співробітників подивилися онлайн-трансляцію церемонії нагородження на Workplace. 876 коментарів написали глядачі під час проведення прямої трансляції церемонії нагородження.

Расскажите друзьям про новость