Kernel у ритмі серця України
11 Окт 2021, 11:03

Kernel у ритмі серця України

Цьогоріч Україна відзначала 30-й День Незалежності, який об’єднав усіх українців, незалежно від того, де вони проживають. Компанія Kernel, один з найбільших агрохолдингів України, символічно долучився до цього свята, започаткувавши проєкт #РитмиСерцяУкраїни. Його амбасадором став відомий телеведучий Олександр Педан. 

На музичній платформі Spotify компанія створила агроплейлист #РитмиСерцяУкраїни, куди увійшли найкращі треки за версією українців.

«Щоб всі відчули атмосферу святкового єднання, ми провели всеукраїнський конкурс на створення народного плейлиста із улюблених мелодій та пісень. Ідея полягала в тому, щоб українці ділилися на своїх сторінках у соцмережах крутими хітами, які потім увійдуть до музичної колекції #РитмиСерцяУкраїни, а також додавали фото найкращих місць рідного краю», — коментує Оксана Коваль, Керівник департаменту комунікацій, PR та GR.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Про умови конкурсу на своїй сторінці в Instagram розповідав Олександр Педан. Результати проєкту вражають: понад 3,3 млн показів. Фінальний агроплейлист #РитмиСерцяУкраїни із улюбленими треками українців налічує  понад 7 годин музики.

Компанія Kernel в свою чергу довела, що є провідником інновацій не лише в агросфері. Проєкт із всесвітньо відомою стримінговою платформою – яскравий  приклад того, що треба йти вперед, розширювати грані можливого та впроваджувати неординарні ідеї.

Расскажите друзьям про новость