Kernel у ритмі серця України
11 Окт 2021, 11:03

Kernel у ритмі серця України

Цьогоріч Україна відзначала 30-й День Незалежності, який об’єднав усіх українців, незалежно від того, де вони проживають. Компанія Kernel, один з найбільших агрохолдингів України, символічно долучився до цього свята, започаткувавши проєкт #РитмиСерцяУкраїни. Його амбасадором став відомий телеведучий Олександр Педан. 

На музичній платформі Spotify компанія створила агроплейлист #РитмиСерцяУкраїни, куди увійшли найкращі треки за версією українців.

«Щоб всі відчули атмосферу святкового єднання, ми провели всеукраїнський конкурс на створення народного плейлиста із улюблених мелодій та пісень. Ідея полягала в тому, щоб українці ділилися на своїх сторінках у соцмережах крутими хітами, які потім увійдуть до музичної колекції #РитмиСерцяУкраїни, а також додавали фото найкращих місць рідного краю», — коментує Оксана Коваль, Керівник департаменту комунікацій, PR та GR.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Про умови конкурсу на своїй сторінці в Instagram розповідав Олександр Педан. Результати проєкту вражають: понад 3,3 млн показів. Фінальний агроплейлист #РитмиСерцяУкраїни із улюбленими треками українців налічує  понад 7 годин музики.

Компанія Kernel в свою чергу довела, що є провідником інновацій не лише в агросфері. Проєкт із всесвітньо відомою стримінговою платформою – яскравий  приклад того, що треба йти вперед, розширювати грані можливого та впроваджувати неординарні ідеї.

Расскажите друзьям про новость