Просто про складне: кампанія «КАПЕЦЬ ЯК» для hotline.finance
11 Окт 2021, 09:59

Просто про складне: кампанія «КАПЕЦЬ ЯК» для hotline.finance

Hotline.finance — сервіс онлайн-страхування в Україні, який допомагає людям зробити усвідомлений та правильний вибір страхових і фінансових продуктів та отримати їх безпечно, швидко та за найкращою ціною.

Люди, що тримаються за голову

Не буде новиною, що страхування — нудний, нецікавий і часом незрозумілий продукт. Типова реклама страхових послуг в Україні — це сумні люди, що тримаються за голову біля розбитого авто або згорілого будинку. Не хочеться асоціювати себе з ними. Та й взагалі, купувати те, чим не прагнеш скористатися, психологічно складно.

Із 2018 року електронний поліс ОСЦПВ (автоцивілки) набув законної сили на рівні з друкованим документом із печаткою. Зараз кожен третій поліс оформлюють онлайн. Але у 2018-2019 роках автоцивілку в інтернеті купувало близько 5% водіїв. Більшість за звичкою надавали перевагу друкованому бланкові. 

Нам властиво до останнього опиратися змінам. Проте ми точно не відмовимося від легших рішень. Логічно було припустити, що водії прагнули більш простого вирішення питання обов’язкового страхування авто, але ходили в офіс страхового агента за старою звичкою. Потрібна була ідея та рішення, щоб усунути бар’єри сприйняття одного з ключових продуктів сервісу hotline.finance: електронної автоцивілки. 

Які це бар’єри?

Я хочу купити автоцивілку онлайн, АЛЕ: 

  1. Мені складно це зробити, тому що я не розумію процесу. Мені точно щось напарять. 
  2. Боюсь, що заповню документ неправильно й витрачу гроші на вітер. 
  3. Легше зателефонувати агентові, яка все зробить за мене. А знайомий страховик ще й знижку дасть!

Постала задача — незанудно розповісти про більш простий спосіб застрахувати авто й закріпити сприйняття: “Онлайн-страхування – це hotline.finance”. 

Так з’явився КАПЕЦЬ

Ніхто не любить, коли йому щось доводять. Коли реклама несеться звідусіль, людина вже не вірить прямим продажам, тим паче мовою корпоративних піджаків. Людям властиво сприймати інформацію в простій формі. Тож ми подумали… й вирішили просто бути трушними. Так народилося лаконічне емоційне повідомлення — КАПЕЦЬ ЯК, втілене в трьох роликах. Що значить капець? Це нічого собі, лайка, дивовижа. Все те, що ого-го-го, тепер — капець!

Зняли серію 15-секундних відео з трьома героями: Свєточкою, Толіком і Федоровичем. Вони виразні, яскраві, живі, тому в них легко впізнавати себе чи своїх знайомих. Ставка була на експертність, емоційність, щирість та гумор. А чому ні? Гумор викликає у людей значно більше довіри, ніж будь-які гучні обіцянки. 

Толі 25, він хоч і ледацюга, але любить все робити швидко. Толіку ок купувати автоцивілку онлайн на hotline.finance, бо це КАПЕЦЬ як швидко! 

Дійсно, купити поліс на сайті значно швидше, ніж їхати в офіс страхової компанії. А те, що по страховку можна не виходити з дому, значно спростило життя водіїв у час жорсткого локдауну.

Дбайлива та ощадлива Свєточка у свої 30 впевнена, що копійка гривню береже, і любить знижки. Вона точно зверне увагу на товар із жовтою наклейкою “акція”. Свєточці подобається купувати автоцивілку на hotline.finance. Це КАПЕЦЬ як вигідно! Широкий вибір пропозицій і відсутність прихованих комісій дає змогу суттєво заощадити.

Федорович не довіряв покупкам в інтернеті, проте навіть він зумів, бо це КАПЕЦЬ як просто! Для купівлі страховки на hotline.finance потрібно лише правильно внести інформацію про себе та своє авто. Поліс буде на пошті за лічені хвилини.

Кожен ролик закриває болюче питання клієнта та підкреслює переваги бренда. 

Ми не напарюємо, а ділимось лайфхаком. 

Рекламна кампанія тривала 3 місяці, із лютого по квітень 2020 року. Відео були доповнені банерною рекламою, промо в соцмережах, пошуковими кампаніями із відповідними меседжами. Використовували діджитальні канали YouTube, Discovery, GDN, Facebook/Instagram. 

Що з цього вийшло?

Отримали приріст трафіку на сайт сервісу більше ніж у 2 рази (+132%) та приріст оформлення автоцивілок на +73%. 

hotline.finance переніс знайомий досвід купівлі в інтернет-магазині у сферу страхування. Ще до пандемії ми бачили перспективи діджитального страхування, й гіпотези підтвердилися. Кампанія КАПЕЦЬ ЯК показала ємність ринку та зацікавленість великої кількості людей у нових, простих і прогресивних способах страхування. 

Капець як круто!

Расскажите друзьям про новость