11 Окт 2021, 09:57

Kernel зняв YouTube-серіал про роботу і життя своїх співробітників

Ліга Чемпіонів Агробізнесу – це щорічне внутрішнє змагання між командами кластерів Kernel, яке завершується нагородженням переможців. У новій пандемічній реальності компанія вирішила підвести підсумки проєкту, створивши YouTube-серіал про тих, хто змінює уявлення про сучасне агро.

Нові умови життя надихнули Kernel на зміну підходів до традиційного відзначення переможців Ліги Чемпіонів Агробізнесу, яке з 2014 року відбувалося офлайн. Спочатку пандемія перенесла захід в онлайн, а цього року формат зазнав кардинальних змін. Враховуючи виклики сьогодення, прийняли рішення підбити підсумки сезону 2020 у вигляді серіалу. Мандруючи віртуальним маршрутом з локаціями переможців, можна познайомитися з агрочемпіонами, дізнатися таємниці успіху і прожити разом із працівниками їхні робочі будні. 

Результат – корпоративний мінісеріал із 24 епізодів. Тривалість однієї серії – 5-10 хвилин. Періодичність виходу серій – три рази на тиждень.

«Ми прагнули довести, що коронавірусна реальність жодним чином не вплинула на результати і досягнення компанії, швидше – навпаки. Тож конкурсанти, як і раніше, повинні відчувати значимість своїх здобутків і пишатися ними», – розповідає про завдання проєкту Оксана Коваль, Керівник департаменту комунікацій, PR та GR.

У Kernel запевняють, що їм вдалося поринути в будні агрочемпіонів і показати більше, ніж зазвичай. Відеоформат дозволив кореспондентам, а разом з ними і глядачам побувати у полях, на молочно-товарних фермах, інноваційно-технічних комплексах, за кермом сучасних тракторів. Кожен відеоролик – це історія не лише про чемпіона, але і про його команду. Одним серіалом охопили згадки про понад 1500 людей! А це гарантує серіям перегляди і від самих учасників, і від колег, яких у компанії понад 11 тисяч.

Звісно, в агробізнесі немає професійних акторів, лише кваліфіковані аграрії. Попри відсутність досвіду роботи на знімальних майданчиках і вроджену скромність, учасники чудово справилися з завданням і залишилися у захваті від процесу. Розміщення серіалу саме на YouTube – це ще один плюс. Головні герої мають необмежений доступ до відео, можуть переглянути, поділитися з друзями чи рідними у будь-який зручний для них час. 

Разом із тим, серіал планують таргетингово рекламувати у регіонах переможців, бо цей проєкт працює на виконання не тільки внутрішніх завдань, а й зовнішніх – для просування HR-бренду. У кожній серії показують справжні умови роботи працівників Kernel в агробізнесі, а також реальні суми премій і виробничі досягнення. Цим самим демонструють, що в агросфері можна заробляти конкурентні гроші у регіонах, а виробничими показниками задають планку іншим аграріям. Крім відеоверсії, на базі цього серіалу передбачено видання спецвипуску з історіями переможців – в електронному і паперовому форматах, а також розміщення бордів на вулицях та телесюжетів на місцевих каналах.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео