Kernel зняв YouTube-серіал про роботу і життя своїх співробітників
11 Окт 2021, 09:57

Kernel зняв YouTube-серіал про роботу і життя своїх співробітників

Ліга Чемпіонів Агробізнесу – це щорічне внутрішнє змагання між командами кластерів Kernel, яке завершується нагородженням переможців. У новій пандемічній реальності компанія вирішила підвести підсумки проєкту, створивши YouTube-серіал про тих, хто змінює уявлення про сучасне агро.

Нові умови життя надихнули Kernel на зміну підходів до традиційного відзначення переможців Ліги Чемпіонів Агробізнесу, яке з 2014 року відбувалося офлайн. Спочатку пандемія перенесла захід в онлайн, а цього року формат зазнав кардинальних змін. Враховуючи виклики сьогодення, прийняли рішення підбити підсумки сезону 2020 у вигляді серіалу. Мандруючи віртуальним маршрутом з локаціями переможців, можна познайомитися з агрочемпіонами, дізнатися таємниці успіху і прожити разом із працівниками їхні робочі будні. 

Результат – корпоративний мінісеріал із 24 епізодів. Тривалість однієї серії – 5-10 хвилин. Періодичність виходу серій – три рази на тиждень.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ми прагнули довести, що коронавірусна реальність жодним чином не вплинула на результати і досягнення компанії, швидше – навпаки. Тож конкурсанти, як і раніше, повинні відчувати значимість своїх здобутків і пишатися ними», – розповідає про завдання проєкту Оксана Коваль, Керівник департаменту комунікацій, PR та GR.

У Kernel запевняють, що їм вдалося поринути в будні агрочемпіонів і показати більше, ніж зазвичай. Відеоформат дозволив кореспондентам, а разом з ними і глядачам побувати у полях, на молочно-товарних фермах, інноваційно-технічних комплексах, за кермом сучасних тракторів. Кожен відеоролик – це історія не лише про чемпіона, але і про його команду. Одним серіалом охопили згадки про понад 1500 людей! А це гарантує серіям перегляди і від самих учасників, і від колег, яких у компанії понад 11 тисяч.

Звісно, в агробізнесі немає професійних акторів, лише кваліфіковані аграрії. Попри відсутність досвіду роботи на знімальних майданчиках і вроджену скромність, учасники чудово справилися з завданням і залишилися у захваті від процесу. Розміщення серіалу саме на YouTube – це ще один плюс. Головні герої мають необмежений доступ до відео, можуть переглянути, поділитися з друзями чи рідними у будь-який зручний для них час. 

Разом із тим, серіал планують таргетингово рекламувати у регіонах переможців, бо цей проєкт працює на виконання не тільки внутрішніх завдань, а й зовнішніх – для просування HR-бренду. У кожній серії показують справжні умови роботи працівників Kernel в агробізнесі, а також реальні суми премій і виробничі досягнення. Цим самим демонструють, що в агросфері можна заробляти конкурентні гроші у регіонах, а виробничими показниками задають планку іншим аграріям. Крім відеоверсії, на базі цього серіалу передбачено видання спецвипуску з історіями переможців – в електронному і паперовому форматах, а також розміщення бордів на вулицях та телесюжетів на місцевих каналах.

Расскажите друзьям про новость