WePlay AniMajor: комплексний підхід для максимальних результатів
14 Окт 2021, 17:42

WePlay AniMajor: комплексний підхід для максимальних результатів

WePlay Holding поєднала Digital PR, контент-маркетинг і SEO-підхід із підтримкою SMM у реалізації кіберспортивного турніру з дисципліни Dota 2  WePlay AniMajor.

Такий підхід дозволив розв’язати тактичні задачі – привернути увагу до турніру та привести більше фанів на трансляцію,  та виконати стратегічні цілі – посилити репутацію компанії як міжнародного лідера в своїй індустрії та популяризувати кіберспорт в Україні та за її межами.

Кіберспорт в Україні ще тільки на початку свого розвитку, і саме від організаторів турнірів залежить те, наскільки швидким та ефективним цей розвиток та як до нього ставитиметься громадськість. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

WePlay AniMajor мав міжнародне значення і це допомогло звернути увагу закордонних медіа, наприклад, Forbes і Yahoo! News. PR команда співпрацювала з журналістами та ЗМІ з 44 країн. Під час всього проєкту комунікаційна команда WePlay Holding відстежила близько 1500 публікацій, які побачили понад 48 мільйонів читачів. Також були залучені українські медіа, щоб насамперед популяризувати кіберспорт серед україномовних глядачів. 

Для реалізації цієї мети WePlay Esports, флагманська компанія кіберспортивної групи WePlay Holding, і Факти ICTV уклали договір про медіапартнерство. Так, на YouTube каналі «Факти» та на сторінці Facebook щодня транслювались матчі українською для україномовних глядачів. Щоб трансляції були цікавими для шанувальників, організатори залучили добре відомого кіберспортивній спільноті коментатора Олексія «yXo» Малецького.

За час WePlay AniMajor кількість підписників холдингу у соціальних мережах значно зросла. Наприклад, у Facebook до сторінки організаторів приєдналось близько 10 тисяч фанатів, які позитивно реагували на контент, залишали коментарі та ділилися постами на своїх сторінках. 

SMM команда створила конкурс з розіграшом 9 призів, який сприяв залученню фанатів до перегляду трансляцій. Як тільки кількість глядачів трансляції ставала більшою за встановлений рекорд іншого турніру по Dota 2, WePlay Esports випадковим чином обирав переможця серед цих глядачів. Цей конкурс позитивно вплинув і на інші метрики. Усього турнір дивилися понад 37 мільйонів годин. Багато глядачів поділилися своїми думками про те, що не хотіли відриватися від перегляду навіть коли матч закінчувався, тому що боялися втратити якийсь із сюрпризів організаторів. За результатами можна стверджувати, що WePlay AniMajor – це один з найуспішніших чемпіонатів із дисципліни Dota 2 за всю історію Dota Pro Circuit. 

Расскажите друзьям про новость