11 Окт 2021, 11:07

Відкрити світ навколо себе завдяки 4G від Київстар

За останні роки Київстар побудував найбільшу мережу 4G — не тільки у містах та селах, а навіть на верхівці гори Шпиці та найвіддаленіших мальовничих куточках країни. Проте не всі абоненти Київстар перейшли на новий стандарт. У першу чергу через стереотипи про якість покриття та думку про те, що й 3G достатньо. 

Щоб розповісти українцям про переваги 4G, Київстар спільно з відомими інфлюенсерами провели за рік цілий ряд активностей: мандрували мальовничими куточками України й перевіряли покриття, вигадували один одному челенджі з 4G, стрімили на фестивалях. 

Компанія поставила собі амбітне завдання — побудувати знання про широке покриття 4G, розказати аудиторії про переваги 4G у порівнянні з 3G та переконати переходити на новий стандарт. Київстар спільно із зірковими амбасадорами закликали відкривати світ навколо себе, не втрачати смак до життя та приймати й реалізовувати спонтанні рішення тут і зараз.

Разом з Київстар популяризували сучасний та швидкий 4G Лєра Бородіна, Дмитро Комаров, Володимир Дантес, Олександр Педан, Ян Гордієнко та багато інших селебріті та інфлюенсерів. Digital кампанія пройшла у дві хвилі: у серпні-вересні 2020 та в травні-червні 2021 року було проведено 2 кампанії з інфлюенсерами в YouTube та Instagram, що наслідували та доповнювали одна одну. Партнером активацій стала агенція Provid.

Перша кампанія була присвячена Дню Незалежності: інфлюенсери подорожували Україною, показували її чарівні місцини та своїм прикладом доводили, що де б ти не був, ти завжди можеш бути на зв’язку. Більшість із них також передавали естафету у сторіз, відправляючи один одному вражаючі відеолистівки з різних місць України, в яких презентували мальовничі локації. Ця кампанія  мала й велику соціальну складову – розвивати та популяризувати внутрішній туризм. 

Цього року Київстар продовжив говорити про нові можливості, які дає перехід на швидкість 4G. Інфлюенсери вигадували один одному цікаві челенджі, в яких допомагав 4G. Окрім цих кампаній, не оминали увагою комунікації з фестивалів, де важливо користуватися якісним інтернетом, щоб швидко завантажити десятки сторіз з улюбленим виконавцем. Зіркові гості побували  на Atlas Weekend та Файне Місто Тернопіль.

Як результат – 7 млн переглядів та, зокрема, 22% української молоді (16-24 роки), які отримали інформацію про Київстар саме від інфлюенсерів. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео