Відкрити світ навколо себе завдяки 4G від Київстар
11 Окт 2021, 11:07

Відкрити світ навколо себе завдяки 4G від Київстар

За останні роки Київстар побудував найбільшу мережу 4G — не тільки у містах та селах, а навіть на верхівці гори Шпиці та найвіддаленіших мальовничих куточках країни. Проте не всі абоненти Київстар перейшли на новий стандарт. У першу чергу через стереотипи про якість покриття та думку про те, що й 3G достатньо. 

Щоб розповісти українцям про переваги 4G, Київстар спільно з відомими інфлюенсерами провели за рік цілий ряд активностей: мандрували мальовничими куточками України й перевіряли покриття, вигадували один одному челенджі з 4G, стрімили на фестивалях. 

Компанія поставила собі амбітне завдання — побудувати знання про широке покриття 4G, розказати аудиторії про переваги 4G у порівнянні з 3G та переконати переходити на новий стандарт. Київстар спільно із зірковими амбасадорами закликали відкривати світ навколо себе, не втрачати смак до життя та приймати й реалізовувати спонтанні рішення тут і зараз.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Разом з Київстар популяризували сучасний та швидкий 4G Лєра Бородіна, Дмитро Комаров, Володимир Дантес, Олександр Педан, Ян Гордієнко та багато інших селебріті та інфлюенсерів. Digital кампанія пройшла у дві хвилі: у серпні-вересні 2020 та в травні-червні 2021 року було проведено 2 кампанії з інфлюенсерами в YouTube та Instagram, що наслідували та доповнювали одна одну. Партнером активацій стала агенція Provid.

Перша кампанія була присвячена Дню Незалежності: інфлюенсери подорожували Україною, показували її чарівні місцини та своїм прикладом доводили, що де б ти не був, ти завжди можеш бути на зв’язку. Більшість із них також передавали естафету у сторіз, відправляючи один одному вражаючі відеолистівки з різних місць України, в яких презентували мальовничі локації. Ця кампанія  мала й велику соціальну складову – розвивати та популяризувати внутрішній туризм. 

Цього року Київстар продовжив говорити про нові можливості, які дає перехід на швидкість 4G. Інфлюенсери вигадували один одному цікаві челенджі, в яких допомагав 4G. Окрім цих кампаній, не оминали увагою комунікації з фестивалів, де важливо користуватися якісним інтернетом, щоб швидко завантажити десятки сторіз з улюбленим виконавцем. Зіркові гості побували  на Atlas Weekend та Файне Місто Тернопіль.

Як результат – 7 млн переглядів та, зокрема, 22% української молоді (16-24 роки), які отримали інформацію про Київстар саме від інфлюенсерів. 

Расскажите друзьям про новость