Digital кампанія до 18-річчя компанії стала номінантом Конкурсу Digital проєктів.
У серпні цього року компанія «Інтергал-Буд» відсвяткувала своє 18-річчя. Вік, який відповідає повноліттю. Тож це стало з ключовою ідеєю святкової рекламної комунікації «Святкуємо по-дорослому».
Спеціально до події було створено стильний креатив з чітким меседжем, який взяли за основу при створенні окремої посадкової сторінки. На лендінгу розмістили спеціальні умови при купівлі нерухомості від «Інтергал-Буд».
Одним з ключових чинників при виборі компанії-забудовника є його репутація. Оскільки інвестиції на ринку новобудов пов’язані з певними ризиками, термін успішної роботи девелопера – один з критеріїв його надійності. 18 років діяльності, протягом яких «Інтергал-Буд» демонстрував стабільний розвиток та стійкість до кризових ситуацій, це чудовий привід для масштабної рекламної кампанії. Саме тому провідний меседж — дата існування компанії на ринку первинної нерухомості, а не звичні рендери житлових комплексів та умови придбання.
Цільова аудиторія: чинні та потенційні покупці проєктів «Інтергал-Буд».
Оффер кампанії: додаткові знижки на придбання квартир та комор у житлових комплексах, спеціальні умови на придбання ремонту на виплат тощо. Реалізація кампанії: після запуску посадкової сторінки була налаштована контекстно-медійна реклама та таргетована реклама в соціальних мережах. Завдання: з мінімальними витратами та в короткі терміни проінформувати потенційних клієнтів про спеціальні лояльні умови придбання, а також отримати ліди для подальшої їх обробки клієнтським центром.
Загальна кількість переходів за три тижні кампанії сягнула 4200. Приблизно 6% відвідувачів лендінгу, заповнили форму зворотного зв’язку для отримання додаткової інформації від менеджерів компанії, з них 9% здійснили покупку.
Загалом маркетингові витрати у період дії рекламної кампанії склали менше 2% від виручки, що є цільовим корпоративним показником. Окрім цього досить високого показника конверсій у продажі, «Інтергал-Буд» отримала додаткові репутаційні бонуси. Завдяки цій кампанії девелопер нагадав аудиторії про свої переваги та солідний досвід, а також розповів про старти продажів паркомісць та квартир в нових будинках житлових комплексів.