Соціальні мережі – ефективний інструмент комунікації, який бізнес активно використовує у своїх цілях. Рідше зустрінеш тих, хто працює в В2В-сегменті, а відтак побачити Kernel у TikTok викликає подив.
Як розповісти молоді про сучасний агробізнес і зацікавити побудовою кар’єри в агро? Kernel створив корпоративний TikTok, який став не просто іміджевим каналом компанії, а майданчиком для просування HR-бренду серед молодих потенційних співробітників. Сьогодні надважливо бути присутніми на всіх діджитал-майданчиках, де є потенційні співробітники, особливо молоді та талановиті.
«Проте ми і там стали першими з агросфери, хто освоїв цей простір. Ми трендсеттери, адже розмовляємо з аудиторією однією мовою. Бути на нашій аграрній TikTok-хвилі не лише цікаво, а й модно», – зазначає Оксана Коваль, Керівник департаменту комунікацій, PR та GR.
У своєму ТікТок Kernel розповідає про сучасний агробізнес, людей, які у ньому працюють, і країну, що захоплює своєю красою. Водночас канал став місцем сили HR-бренду та джерелом пошуку нових співробітників.
Відео на каналі показують, що відбувається за лаштунками агровиробництва, та розкривають цікаві моменти життя у стилі Kernel. Доступ до унікального контенту розширює обізнаність молоді в аграрній сфері, руйнує стереотипи, а можливість побачити переваги роботи в компанії очима співробітників дедалі частіше надихає користувачів на рішучі дії. На ТikTok каналі Kernel уже понад 3,3 млн переглядів контенту. Автори проєкту отримали вже понад 300 повідомлень від студентів, окрилених бажанням працювати в компанії. Середньодобова кількість взаємодій – 1 600.
Досвід Kernel демонструє, що навіть глобальний бізнес з В2В-аудиторією має можливість розвиватися вдало у молодіжному та розважальному ТікТок, все залежить від мети комунікації. У компанії радять не обмежувати своє натхнення та розширювати кордони, щоб максимально зацікавити потенційну аудиторію.