Карантин застав нас у той момент, коли робота над рекламною кампанією для Flint відбувалася повним ходом. Була готова концепція, розписані всі плани, але бам! — і все розсипалося, як картковий будиночок. Пройшовши стадії заперечення, депресії та прийняття, ми все-таки знайшли дорогу до креативу.
Карантинні реалії дали чітке усвідомлення: головна та найнагальніша проблема — це нудьга. Усім дуже нудно. Мотивація зникає на 4-й день сидіння на дивані (у кращому випадку), і ти просто починаєш рахувати кількість смуг на шпалерах. У такі моменти хочеться, щоб хтось струснув тебе гарненько і змусив узяти себе до рук. У нашому випадку цим «героєм» мав стати «Flint».
«Бренд Flint — це старий добрий друг для свого споживача. Останні кілька років ми розвиваємо платформу, що базується на позиціонуванні легкого ставлення до навколишніх і неминучих траблів. Спочатку в нашій річній стратегії були зовсім інші цілі, плани, ідеї та продукти. Але коли на початку весни стало зрозуміло, що світ перекинувся, наш бренд як старий друг не міг залишити своїх шанувальників поза увагою. Він повинен був їх підтримати, розважити, зробити їхнє життя під замком яскравішим, емоційнішим, смачнішим, дати людям віру в те, що вони не одні.
Тоді ми з хлопцями із Чіткого Паци повністю змінили ідею нашої великої колаборації. І варто сказати, що назва їхньої команди повністю відображає всі внутрішні процеси. Далі все було швидко, чітко, технічно», — розповідає Євген Разуваєв, маркетинг директор групи компаній Snack Production.
Отже, саме карантин і нудьга надихнули нас на створення Поліції Траблів, яка б «арештовувала» всіх, хто нудьгує на карантині. Наша «поліція» — це хлопці, які раптово та ефектно вриваються до тебе зі словами: «Гей, чуваку, включай уяву та вигадуй круті штуки, щоб не нудьгувати!» На роль Flint-поліцейських ми вибрали ідеальну парочку — Костю Клепку, головного героя та продюсера каналу «Чіткий паца», та реп-виконавця Ярмака.
«Зі свого боку ми розширили присутність сезонного лімітованого продукту сухариків із вкладенням безкоштовної жуйки в пачку на всі канали збуту й дали нашим споживачам можливість отримати приємний бонус від бренду в не найприємніші часи. Також ми отримали можливість розгорнути нашу спочатку досить локальну ідею співпраці до великої національної кампанії «Flint — лусни баббл, забий на трабл!» — Євген Разуваєв.
Спочатку, у нас мала бути історія про поліцію болота, але після оголошення карантину, вона трансформувалася в поліцію траблів. Стало очевидно: прийшов цей величезний ТРАБЛ і хто, як не Флінт може допомогти його розрулити? Бренд Флінт — це старий друг, який завжди поруч, він не підводить, з ним весело, він допомагає забити на трабл і розслабитися. Ми довіряємо йому. Чому? ТОМУ ЩО ВІН ТРУШНИЙ!» — Ольга Смоліна, креативний директор групи компаній Snack Production.
Етапи нашої&Flint кампанії
Спершу ми створили платформу для челенджа «Вмикай уяву». Суть челенджа — вигадувати круті розваги зі звичайними предметами.
Потім був сам запуск челленджа у вигляді рекламного ролика — перший етап великої Flint-історії. Виклик прийняли 15 блогерів та зняли свої варіанти відео, закликаючи передплатників ділитися карантинними розвагами.
Наступний етап — пародія «Чіткого Паци» на найвідоміший трек карантину Cream Soda та Хліб «Плачу на техно», який набрав 14 мільйонів переглядів на YouTube.
У пародії ми інтегрували бренд Flint зі жуйкою в пачці й наприкінці закликали брати участь у челенджі. Відео потрапило до трендів і набрало 1,7 млн переглядів.
Далі в нас — ТВ-ролик. У ньому ми розвиваємо тему нудьги на карантині та радимо включати уяву. Тут Поліція Траблів з’являється в потрібний момент і героїчно всіх рятує. Продакшн — Біле Сухе.
Вишенька на торті — кліп Ярмака на трек рекламної кампанії Flint «На іспит». Він про те, що вперше в історії студенти складали сесію онлайн у Zoom. А сухарики Flint з’являються то в руках Ярмака, то їх їдять студенти. Саме вони й допомагають упоратися з траблами. Кліп набрав уже 800 тисяч переглядів.
Що ж у нас вийшло?
«Це кейс про «ЗАТО», яке завжди приходить усупереч усім траблам. Ми пізнали «онлайн всемогутній» та налагодили комунікацію всередині трьох різних команд (вигадали ідеї та реалізували зйомку двох рекламних роликів, пародії та кліпу). Креативна група реагувала блискавично на будь-які зміни, менеджмент команди «OMG» та продакшн студій — найвищий левел! Ніколи не думала, що скажу це, але карантин дав нам усім можливість протестувати ті навички, які відкладали на потім, прокачати скіли і зрозуміти, що крутий проект можна реалізувати навіть за умов турбулентності… Особливо за умов турбулентності» — Ольга Смоліна.
«Ми все ще продовжуємо збирати аналітику за результатами цього проекту, проте вже зараз можна точно сказати, що всіх поставлених цілей із погляду перфомансу, охоплення та іміджу ми не просто досягли, а багаторазово перевиконали. У комерційну сторону проекту втрутилися обставини, на які ми не завжди можемо впливати. Я впевнений, що потенціал цієї активності значно вищий, ніж зростання лояльності до бренду та підвищення і так безпрецедентного показника TOM, яких ми змогли досягти серед юної аудиторії. А отже, на всіх нас чекають нові яскраві проекти» — Євген Разуваєв.
А ми за час роботи реально закохалися у Flint і дуже намагалися закохати решту. Наша рекламна кампанія — про молодість, свободу, про безтурботне студентство. А головне про те, що кайфувати від життя можна навіть у темні часи.
Кавер та ілюстрації: OMG Agency
Для запитів в агентство: omgagency.me/brief