130 блогерів, 10 млн охоплення: як ком’юніті-агентство збирало гроші на апарати ШВЛ
07 Лип 2020, 11:29

130 блогерів, 10 млн охоплення: як ком’юніті-агентство збирало гроші на апарати ШВЛ

Наприкінці березня OMGAgency запустили всеукраїнську соціальну ініціативу #даруйповітря. Глобальною метою проекту було зібрати гроші на 24 апарати штучної вентиляції легень у кожну область України та врятувати життя людей, які тяжко хворі на COVID-19.

Як молодій агенції вдалося об’єднати 130 соціально-відповідальних блогерів та понад 30 українських артистів навколо однієї ідеї, організувати три благодійні онлайн-концерти з трансляцією на YouTube каналі «Чіткий паца» (4,5 млн підписників) та на youtube Нового Каналу (3,5 млн підписників) і зібрати гроші на апарати ШВЛ – читайте в інтерв’ю з СЕО ком’юніті-агентства OMG-agency Дмитром Дюжевим.

Мета була супер-амбітною, не було страху, що не вдасться її досягти?

Було відчуття, що нам, маючи масштабні медіаресурси в Україні, просто не можна залишатися осторонь і ігнорувати проблему пандемії. Ми вирішили не абстрагуватися і не чекати біля моря погоди. Насправді мета була амбітна, але в той же час концептуальна: закупити 24 апарати ШВЛ у кожну область України. Таким чином, ми об’єднували всіх спільною метою: допомогти якомога більшій кількості людей і рятувати життя в усіх куточках країни.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У чому полягала суть цієї ініціативи? Які етапи ви пройшли?

У березні, коли ми тільки запускали проєкт, його суть полягала в тому, щоб порушити проблему нестачі апаратів ШВЛ, оскільки саме вони рятують пацієнтів у тяжкому стані. Хочеш вичавити максимум із мети — зроби її трохи нереальною. Тому ми поставили суперамбітну мету — зібрати 18 млн. гривень на закупівлю цих апаратів. Коли 1+1 збирали 2 млн. гривень на «Музичному марафоні», їм це вдалося. У кошику проекту на УББ — 2,6 млн грн.

Загалом у нас було багато етапів реалізації проекту, але найголовніший і найвитратніший — комунікація з блогерами та артистами. Я щиро радий, що зірки нашого медіапростору — чуйні та небайдужі до проблем країни та суспільства. Саме завдяки їм вдалося зробити належний розголос проекту та зібрати донати.

Це дуже незвичайний та складний формат благодійності, як команда справлялася з цією роботою?

Ми підключили всю команду агенції для реалізації цього проєкту, були задіяні — креативна студія, PR-служба, інфлюєнс-відділ, дизайн-студія, копірайтери, відділ просування та навіть продажів. Це був крутий досвід оперативної роботи для всієї команди. Працювали щодня, відклавши всі інші проекти, були у Zoom 24/7. Прибуток агенції йшов на реалізацію цього проєкту: на два місяці зарплат всій команді проєкту та низку інвестицій у запуск продукту. Уся фінансова допомога від спонсорів перераховувалася партнерами на сайт УББ.

Проект зібрав понад 10 млн охоплень у соц. мережах. Онлайн-концерт переглянули близько 1 млн користувачів Youtube.

Блогери та зірки легко виходили на зв’язок? Як вдавалося до них стукати?

Тут велика заслуга лояльного ком’юніті блогерів та артистів, що утворилася за час проекту. Усі інфлюєнсери дуже чуйно погодилися підтримати ідею. Писали та дзвонили ми всім блогерам безпосередньо і в результаті створили чат проекту, де зібралося понад 130 соціально-відповідальних українських блогерів, завдяки яким можна доносити до людей гідні ідеї.

То був перший досвід такого проєкту в агенції?

Так, то був наш перший соціальний проєкт. Вектор нашої роботи завжди був спрямований у комерційну сторону. Але трапився карантин і з’явився вагомий привід задуматися, чому, маючи медіа інструменти, платформи, акаунти та досвід, ми все ще осторонь цієї непростої ситуації. Після цього, за 3 місяці карантину, агенція реалізувала 2 великі благодійні проекти: “Даруй Повiтря” та спільний проєкт з М1 та ВАМП “Смiливе серце”.

Який результат і чи ти задоволений ним?

Ми поставили дуже сміливу мету (24 апарати ШВЛ за 18 мільйонів гривень), але вдалося придбати лише два ШВЛ. Один зі зборів на УББ, який вже на митниці у Відні; другий купив партнер проекту ТОВ «Умань Пиво», він уже в опорній лікарні Умані. Але я впевнений, що і ці два апарати врятують не одне життя і будуть приносити людям користь довгі роки. До того ж ми намагалися показати на своєму прикладі, що українці неймовірно згуртований і сильний народ, який завжди готовий об’єднати свої сили та допомагати один одному.

Чи планує агенція продовжувати роботу у напрямі благодійності?

Так, ми хотіли б продовжувати реалізацію подібних проєктів, залучаємо до співпраці ті бренди, які своїми рекламними кампаніями хочуть не просто привертати увагу, а й вирішувати актуальні проблеми громадськості. Ми в агенції давно визначили для себе основну цінність бути корисними. І боротимемося за цю цінність.

Який інсайт тобі дала робота над цим проектом?

Ми живемо в країні небайдужих людей, з якими не страшно потрапити в халепу. Мабуть це мій головний інсайт. Наші інфлюєнсери та артисти здатні на багато вчинків, заради доброї мети.

І ще хочу висловити величезну подяку команді, яка день і ніч працювала над проектом #даруйповітря, всім блогерам та артистам, які підтримали нас, людям, які жертвували кошти, партнерам проєкту:

Івану Клименку (продюсер Alyona Alyona)
Дмитру Сидоренко (Atlas weekend)
TicketsBox
AIR Media-Tech
Наше Радіо
IZI UA
ТОВ Умань Пиво

І окреме дякую лікарям, які стійко борються з пандемією вже котрий місяць. Усіх партнерів, які допомогли фінансовому проєкту, ми опублікували на сайті. Усі кошти перераховувалися на рахунок УББ.

Кавер та ілюстрації: OMG Agency

Розкажіть друзям про новину