Digital у ресторанній сфері: швидкі рішення від Ланет CLICK, що приводять нових клієнтів
19 Гру 2023, 17:22

Digital у ресторанній сфері: швидкі рішення від Ланет CLICK, що приводять нових клієнтів

У половини закладів, що працюють під час війни, дохід знизився на 30-50%, у чверті — на 50-70%, це дані Національної ресторанної асоціації України. Ця сумна статистика потребує виправлення. Про швидкі рішення, що гарантовано приводять нових клієнтів, розповів на Всеукраїнському ресторанному саміті 2023 співзасновник та комерційний директор digital-агентства Ланет CLICK Дмитро Білецький.

Як залучити нових відвідувачів у ресторан з низькою вартістю конверсії? Facebook-реклама для ресторану азійської та європейської кухні

Інструмент: таргетована реклама у Facebook

Тривалість: 30 днів

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Аудиторія: чоловіки та жінки, 23–45 років, які живуть/бувають у радіусі 3 км від цільового місця.

План дій: фахівці обрали  формат реклами «Конверсії» та додатково «Трафік» з аудиторією для ремаркетингу. Цей формат дозволяє отримати найбільшу кількість цільових дій у виділеному бюджеті.

Діяли у два етапи. Перший етап: виявили та пропрацювали основні «болі» клієнта — наприклад, обмежену можливість подорожувати. На основі цього запустили процес підготовки рекламних банерів і текстових меседжів. Другий етап: створили групи оголошень під різні аудиторії для тестування.

Яких результатів вдалось досягнути?

(на ілюстрації зображено результати таргетованої реклами)
Як збільшити кількість і якість трафіку, та зменшити його вартість в умовах воєнного часу? Google-реклама для заміського ресторанного комплексу

Передумова: з червня 2022 року клієнт поновив роботу деяких рекламних кампаній та намагався пристосуватися до нових умов. Запуском та моніторингом реклами клієнт займався самостійно. Вкладення в рекламу приносили результат, надходили дзвінки та бронювання, але вартість була занадто високою.

Інструмент: контекстна реклама у Google Ads

Очевидно, що потрібно було покращити ефективність реклами. То ж перед фахівцями агенції постали чіткі цілі:

  • збільшити кількість і зменшити вартість звернень;
  • залучити клієнтів для організації сімейного дозвілля та корпоративних заходів;
  • зробити заклад популярним місцем відпочинку для широкої аудиторії.

Щоб досягти поставлених цілей PPC-спеціалісти діяли покроково, згідно з чітким планом:

  1. Зібрали та проаналізували дані з систем аналітики та рекламного кабінету за останні місяці співпраці.
  2. Змінили тактику просування з довгострокових планів на дії з досягненням короткострокових цілей.
  3. Змінили структуру акаунту, створили пошукові кампанії під основні й додаткові послуги.
  4. Підготували брендову кампанію та кампанію на конкурентів.
  5. Розподілили кошти між кампаніями, що чітко спрямовані на залучення клієнтів.
  6. Пропрацювали меседжі в оголошеннях до потенційного клієнта.

Яких результатів вдалось досягнути?

(на ілюстрації зображено результати контекстної реклами)

Попри складні умови та війну бізнес повинен зростати та залучати нових клієнтів. Щомісяця у найбільших містах країни зачиняються десятки закладів. Конкуренція за відвідувача зростає в геометричній прогресії. І, щоб ваш заклад не потрапив у такий список, необхідно застосовувати нові методики, випробовувати незнайомі інструменти, впроваджувати неочікувані рішення.

А за ефективними digital-стратегіями можна звернутись до команди фахівців Ланет CLICK. Вони підбирають найдієвіші інструменти онлайн-реклами для кожного свого клієнта. 

Розкажіть друзям про новину