Digital у ресторанній сфері: швидкі рішення від Ланет CLICK, що приводять нових клієнтів
19 Гру 2023, 17:22

Digital у ресторанній сфері: швидкі рішення від Ланет CLICK, що приводять нових клієнтів

У половини закладів, що працюють під час війни, дохід знизився на 30-50%, у чверті — на 50-70%, це дані Національної ресторанної асоціації України. Ця сумна статистика потребує виправлення. Про швидкі рішення, що гарантовано приводять нових клієнтів, розповів на Всеукраїнському ресторанному саміті 2023 співзасновник та комерційний директор digital-агентства Ланет CLICK Дмитро Білецький.

Як залучити нових відвідувачів у ресторан з низькою вартістю конверсії? Facebook-реклама для ресторану азійської та європейської кухні

Інструмент: таргетована реклама у Facebook

Тривалість: 30 днів

Аудиторія: чоловіки та жінки, 23–45 років, які живуть/бувають у радіусі 3 км від цільового місця.

План дій: фахівці обрали  формат реклами «Конверсії» та додатково «Трафік» з аудиторією для ремаркетингу. Цей формат дозволяє отримати найбільшу кількість цільових дій у виділеному бюджеті.

Діяли у два етапи. Перший етап: виявили та пропрацювали основні «болі» клієнта — наприклад, обмежену можливість подорожувати. На основі цього запустили процес підготовки рекламних банерів і текстових меседжів. Другий етап: створили групи оголошень під різні аудиторії для тестування.

Яких результатів вдалось досягнути?

(на ілюстрації зображено результати таргетованої реклами)
Як збільшити кількість і якість трафіку, та зменшити його вартість в умовах воєнного часу? Google-реклама для заміського ресторанного комплексу

Передумова: з червня 2022 року клієнт поновив роботу деяких рекламних кампаній та намагався пристосуватися до нових умов. Запуском та моніторингом реклами клієнт займався самостійно. Вкладення в рекламу приносили результат, надходили дзвінки та бронювання, але вартість була занадто високою.

Інструмент: контекстна реклама у Google Ads

Очевидно, що потрібно було покращити ефективність реклами. То ж перед фахівцями агенції постали чіткі цілі:

  • збільшити кількість і зменшити вартість звернень;
  • залучити клієнтів для організації сімейного дозвілля та корпоративних заходів;
  • зробити заклад популярним місцем відпочинку для широкої аудиторії.

Щоб досягти поставлених цілей PPC-спеціалісти діяли покроково, згідно з чітким планом:

  1. Зібрали та проаналізували дані з систем аналітики та рекламного кабінету за останні місяці співпраці.
  2. Змінили тактику просування з довгострокових планів на дії з досягненням короткострокових цілей.
  3. Змінили структуру акаунту, створили пошукові кампанії під основні й додаткові послуги.
  4. Підготували брендову кампанію та кампанію на конкурентів.
  5. Розподілили кошти між кампаніями, що чітко спрямовані на залучення клієнтів.
  6. Пропрацювали меседжі в оголошеннях до потенційного клієнта.

Яких результатів вдалось досягнути?

(на ілюстрації зображено результати контекстної реклами)

Попри складні умови та війну бізнес повинен зростати та залучати нових клієнтів. Щомісяця у найбільших містах країни зачиняються десятки закладів. Конкуренція за відвідувача зростає в геометричній прогресії. І, щоб ваш заклад не потрапив у такий список, необхідно застосовувати нові методики, випробовувати незнайомі інструменти, впроваджувати неочікувані рішення.

А за ефективними digital-стратегіями можна звернутись до команди фахівців Ланет CLICK. Вони підбирають найдієвіші інструменти онлайн-реклами для кожного свого клієнта. 

Розкажіть друзям про новину