«Інфарма Трейдінг Україна» цьогоріч зняла Instagram-серіал про аптечну косметику і залучила мільйони українців.
Вісім епізодів та один об’єднаний фінальний ролик вийшли в Instagram, TikTok та Facebook. Усі серії були відзняті на професійну камеру, і кожна з них мала унікальний сценарій, розроблений з урахуванням потреб та цінностей різної цільової аудиторії. Акторками виступили представниці компанії, і їхні образи стали максимально близькі і зрозумілі глядачам.
Молода мама випромінює любов, блогерка шукає справжнє у світі фільтрів, спортсменка доводить, що сила — це не лише про м’язи, художниця бачить світ у яскравих фарбах, а підприємиця ні за що не здається.

Завдяки ідеї креативної команди «Інфарма Трейдінг Україна» у восьми історіях кожна могла впізнати себе. Таким чином вдалось охопити цільову аудиторію від 18 до 50 років.
Новий метод допоміг прокомунікувати з клієнтами нативно та влучно. Компанії вдалось продемонструвати популярні аптечні бренди через історії різних жінок, зібрати зворотний зв’язок, стимулювати трафік та сформувати позитивний імідж аптечної косметики, що враховує індивідуальні потреби.
У підсумку серіал переглянули понад 6 мільйонів разів у TikTok, Facebook та Instagram. Найбільш популярною серед українців стала серія «Молода мама», яка знайшла відгук через ніжність, турботу й демонстрацію родинних цінностей. Загалом серіал став успішним через емоційну залученість до потреб клієнтів та використання різних платформ просування.
Компанія — надійний дистриб’ютор світових косметичних брендів та БАДів в Україні. Саме завдяки «Інфарма Трейдінг Україна» українці можуть придбати такі бренди, як Babaria, Evoluderm, Biovene, Dr. Scheller, Denenes, Anian, BioVegan та інші у провідних аптечних мережах і на маркетплейсах. Наприклад, Babaria входить до ТОП-3 найулюбленіших косметичних брендів в аптечних мережах України.
Глобальна місія дистриб’ютора — дослідити унікальні потреби, сформувати культуру свідомого споживання і відкрити бренди, які стануть улюбленими для мільйонів українців.
