D&AD Awards 2025: володарі Чорного олівця та українські роботи у шорт-листі
23 Тра 2025, 12:52

D&AD Awards 2025: володарі Чорного олівця та українські роботи у шорт-листі

22 травня 2025 року в Лондоні відбулася 63-тя церемонія нагородження D&AD Awards, на якій було вручено три Чорних олівця — найвищу нагороду в креативній індустрії — з-поміж 668 олівців.

Цього року члени журі підкреслили важливість комерційної життєздатності креативної роботи — не просто ідеї заради ідей, а вплив цих ідей на успіх бізнесу та зміну поведінки споживачів.

Наприклад, проєкт «Designing Paris 2024», поданий W Conran Design, був обраний за ілюстрацію того, як дизайн-мислення може трансформувати ставлення та поведінку людей у місті.

Серед цьогорічних переможців D&AD Awards також помітне відродження майстерності. Переможці стали прикладом роботи, яка створює значущий вплив і залучає аудиторію. Крім того, пролунав сильний заклик до подальшого визначення досконалості ремесла та підвищення стандартів у створенні контенту, що особливо помітно в новій категорії D&AD Creator Content.

Нагадаємо, що раніше були оголошені переможці 104-ї щорічної церемонії нагородження ADC та українські переможці та володарі Золотого олівця The One Show 2025.

Редакція MMR зібрала у добірку переможців D&AD Awards 2025, володарів Чорного олівця та українські роботи, які потрапили до шорт-листа премії, а також отримали Дерев’яний олівець.

Переможці D&AD Awards 2025

  • Рекламна агенція року: FCB New York
  • Дизайн-агенція року: Serviceplan Design
  • Продакшн-компанія року: DIVISION
  • Клієнт року: Apple
  • Незалежна мережа року: Serviceplan
  • Мережа року: FCB
  • Лауреат президентської премії: Koichiro Tanaka

Володарі Чорного олівця

  • Агенція W Conran Design у категорії Graphic Design / Integrated. Креативники створили брендинг Парижа для Олімпійських ігор-2024. Натхнений тротуарами, найбільш знаковим вуличним ландшафтом міста, образ Ігор поєднує спадщину та спорт, бездоганно адаптуючись до кожного місця проведення, вулиці та точки контакту.
  • Агентство FCB New York за ролик «Spreadbeats» для Spotify у категорії Digital Design / Digital Experiences. Відео віддає шану медіаплануванню, «неоспіваному герою» рекламної індустрії, у якому клітинка E7 перетворилась на яскравого 3D-персонажа.
  • Продакшн-компанія Iconoclast LA за кліп «Tailor Swif» для репера A$AP Rocky у категорії Music Videos / Direction. Це візуально захоплююча оповідь, що поєднує сюрреалістичні образи з урбаністичною культурою. Знятий на тлі Києва, кліп містить серію авангардних сцен, натхнених мемами, покликаних кинути виклик традиційній естетиці музичного відео та залучити аудиторію, яка розуміється на диджитал-технологіях.

Роботи українських учасників D&AD Awards 2025

  • Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з проєктом «Мед мінних полів», створений у співпраці з агропромисловою компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України потрапила до шорт-листа премії у категорії Experiential: Activation & Participation / Creative Use of Budget.
  • Графічна дизайнерка Катерина Королевцева отримала Дерев’яний олівець за шрифт Klynok у категорії Type Design & Lettering / Single Typeface. Натхнений спадщиною українського козацького бароко та грунтуючись на глибокому історичному дослідженні українських рукописів 16-17 століть, шрифт досліджує історичні українські літерні форми та ставить питання: як би виглядав органічний розвиток української кирилиці без реформи імперського гражданського шрифту 1708 року?

Список всіх переможців 63-ої церемонії нагородження D&AD Awards можна переглянути тут.

Розкажіть друзям про новину