Редакційний хіт: що читали найбільше на MMR цього тижня
24 Тра 2025, 11:00

Редакційний хіт: що читали найбільше на MMR цього тижня

15 найпопулярніших статей тижня про маркетинг, комунікації та креатив

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

У TikTok з’явилися медитації

TikTok перериватиме стрічку підлітків медитацією після 22:00 за замовчуванням усім користувачам, які не досягли 18-річного віку.

Херсонський художній музей відтворили у Minecraft

У відеогрі Minecraft відтворили віртуальну копію будівлі Херсонського художнього музею імені Олексія Шовкуненка.

Apple, Google та Microsoft: 100 найдорожчих брендів світу у 2025 році

Міжнародна маркетингова компанія Kantar опублікувала результати щорічного рейтингу BrandZ 2025, у якому перераховані найдорожчі бренди світу.

Креативи тижня:

KFC перетворив свою смажену курку на льодяник

KFC та кондитерський бренд Fiesta випустили спеціальне видання класичного льодяника Fresquito у формі курячої гомілки та вкритого пікантною, хрусткою пудрою, що нагадує фірмову паніровку.

Пивний бренд перетворив тінь на свою рекламу

Коли спека стає нестерпною, деякі бренди обирають кондиціонери, тоді як інші, як Brahma, воліють грати зі світлом. 

«Так чисто, що можна цілувати»: бренд біде кинув виклик традиційній рекламі засобів гігієни

Німецький бренд біде Bidetlity об’єднався з агентством JOAN Berlin для створення провокаційної зовнішньої реклами, яка не схожа на звичайну.

Емоційний маркетинг: Uber створив машину гарного настрою

Uber cтворив «машину гарного настрою», яка пропонує веселі сценарії, що викликають позитивні емоції.

SKIMS випустив бюстгальтер із пірсингом на сосках

Після успіху вірусного бюстгальтера SKIMS Ultimate Nipple Bra, бренд представляє версію зі штучним пірсингом.

MAUDAU створив нову гілку київського метро

У Києві з’явилася нова гілка метро — «Бузкова». Її немає на офіційних мапах, але вона точно існує, принаймні в уяві MAUDAU.

Практичність та повага до природи: техніка Electrolux стала втіленням шведських цінностей

Electrolux продемонстрував сміливий новий образ, заснований на ключових цінностях шведської культури.

Як використовувати імерсивні технології у рекламі: кейс Doritos та Minecraft

Кампанія «The Nether Lands» — це яскраве поєднання реального й віртуального світу, створене для просування «Фільму про Minecraft».

Добірки тижня:

PHNX Awards 2025: добірка переможців

Глобальна нагорода у сфері креативних комунікацій PHNX Awards, яку організовує рекламний портал AdForum, оголосила своїх переможців.

День вишиванки: креативи та привітання від українських брендів

Поки українці публікували свої святкові фото, бренди не пасли задніх — одягали лого у вишиванки та готували ситуативи. MMR зібрав найцікавіші з них.

Експертні матеріали тижня:

Як музиканту створити бренд і концертне шоу: гайд від режисерок номерів для «Євробачення»

TRI.Direction — креативне тріо режисерок Наталії Лобасєвої, Наталії Ровенської та Марії Григоращенко — розповіли, як режисура стає інструментом створення нових сенсів.

Miltech-маркетинг: чому він ламає шаблони і створює нові правила гри

Сергій Лавров, CMO Kvertus, розповів, чому у воєнний час маркетинг перестає бути «сервісною функцією» та про те, чому традиційні підходи в секторі military-tech не працюють.

Розкажіть друзям про новину