Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
08 Лют 2025, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Cвітлана Павелецька відкрила сексуально-освітній простір

Піарниця, видавчиня та бізнесвумен Світлана Павелецька відкрила у Києві магазин для дорослих N’JOY.

ВРК представила рейтинг «Вибір рекламодавця 2024» для комунікаційних та медійних агенцій 

Всеукраїнська рекламна коаліція спільно з Factum Group презентує результати дослідження «Вибір рекламодавця 2024». 

Єлизавета Бордунова залишила посаду головної редакторки Vector

Головна редакторка видання про креативну економіку Vector Єлизавета Бордунова оголосила, що йде з посади.

Соліст гурту Måneskin став амбасадором Bulgari

Фронтмен гурту Måneskin Даміано Давід став глобальним амбасадором італійського ювелірного бренду Bulgari.

Надя Дорофєєва віддасть свій Instagram українському волонтеру

Надя Дорофєєва на добу передала свою Instagram-сторінку волонтеру Денису Христову, який займається евакуацією людей із зони бойових дій.

У X з’явився тренд, де українські бренди діляться своєю добіркою улюблених фільмів

Медіасервіс Megogo представив добірку улюблених фільмів Жені Яновича. З цієї нагоди українські бренди вирішили запропонувати свою жартівливу добірку фільмів, натхнену сферою діяльності компанії.

Креативи тижня:

Метт Деймон та Девід Бекхем виявилися братами-близнюками у рекламі Stella Artois

Пивний бренд Stella Artois випустив рекламний ролик «David and Dave» до Супербоула, у якому Девід Бекхем зустрічається зі своїм братом Дейвом, якого зіграв Метт Деймон.

Бренд-голос українського мобільного оператора посперечався про існування безліму без доплат

Київстар запустив рекламну кампанію, у якій познайомила аудиторію зі своїм бренд-голосом — Юрієм Чорненьким, керівником маркетингових комунікацій мобільного оператора.  

KFC зняв двері зі своїх ресторанів

Кампанія «KFC Out-Doors» переосмислює, що означає бути відкритим 24/7, перетворюючи раніше замкнені двері на привабливі рекламні щити, що відзначають нову цілодобову послугу KFC.

Зірка «Солтберну» створив акторське портфоліо для віслюка у ролику конструктора сайтів

Компанія зі створення та розміщення вебсайтів Squarespace випустила свій ролик до Супербоула за участі актора Баррі Кеогана.

Девід Бекхем знявся у кампанії чоловічої білизни Boss

Девід Бекхем посилює жар у новій кампанії для лінійки cпідньої білизни для чоловіків Boss.

The Ordinary випустив архів документів зі злитими секретами про косметичні інгредієнти

Бренд косметики представив ресурс «Wikileaks of Beauty», у якому розкрив несподівані факти про косметичні інгредієнти.

Експертні матеріали тижня:

«Тед Лассо», непрості рішення та стрес. Ретроспектива тижня з Анею Абліцовою

Аня Абліцова, комунікаційниця, менторка та авторка каналу БЛІЦ, розповіла, як минув робочий тиждень, що дістало, які найцікавіші інсайти були винесені за цей час та які плани на вихідні.

Вікторія Ковальова: «Ми хочемо стати справжнім partner-in-life у кожному моменті життя наших користувачів»

Вікторія Ковальова, VP of Product and Brand Marketing Uklon, у ексклюзивному інтерв’ю MMR поділилася тим, як звучатиме Uklon у 2025 році, що для бренду означає справжнє win-win партнерство та які соціальні ініціативи знаходять відгук у серцях людей.

Алгоритмічна революція: як технології трансформують маркетинг

Ірина Балашова, CEO iProspect Ukraine, поділилася головними інсайтами та висновками дослідження «СМО Navigator» групи dentsu, у якому понад 1900 маркетинг-директорів зі всього світу розповіли про те, як готуються до нової епохи алгоритмів та які вбачають ризики/можливості.

Розкажіть друзям про новину