Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
«Що обереш?»: українські бренди запропонували зробити вибір між iPhone та своїми товарами

Бренд пива Guinness опублікував у соцмережі Х фото, де запропонував обрати iPhone 16 Pro Max за £1,199 або 218 пінт пива. Публікація стала вірусною і породила флешмоб, до якого долучилися українські бренди.
Укрпошта запустить власний банк

В Україні запустять «Укрпошта Банк». Уряд передав до управління Укрпошти акції Pinbank для створення поштового банку.
Креативи тижня:
Джордж Клуні став детективом, який шукає викрадені кавові капсули

Кавовий бренд Nespresso знову об’єднався з американським актором і режисером Джорджем Клуні для створення ролика.
Domino’s випустила костюм-подушку у вигляді шоколадного печива

Мережа піцерій Domino’s випустила костюм-подушку «Cosy Cookie», який має отвори для рук, що дозволяє власникам залишатися у теплі під час відпочинку.
McDonald’s перетворив свій ресторан на нічний клуб

Ресторан мережі на залізничному вокзалі Будапешта щоп’ятниці та щосуботи пропонує DJ-сети та захоплюючі світлові шоу.
Cheetos випустив шрифт, створений недомінуючою рукою

Шрифт «The Other Hand» має навмисно кривий вигляд, нібито створений дизайнерами, які покладаються на свою недомінуючу руку, коли насолоджуються пакетом снеків.
Девід Бекхем дізнався про існування брата-близнюка у ролику Stella Artois

Девід Бекхем зіграв головну роль у новій рекламі Stella Artois для Супербоула.
Співачка KOLA та український ювелірний бренд представили благодійну колекцію прикрас

KOLA та ювелірний дім SOVA представили спільну благодійну колекцію прикрас.
Косметичний бренд випустив рекламу, створену з лобкового волосся

Косметичний бренд Kiehl’s представив кампанію, яка повністю складається з лобкового волосся.
Визначні місця Дніпра прикрасили вікна ресторану KFC

Сестри Фельдман створили власну атмосферу Дніпра на вікнах ресторану KFC.
«Вийдеш за мене?»: для покоління Z випустили цукерки, які втілюють любовні фрази у життя

Бренд Sweethearts створив цукерки «Commitment Hearts», мета яких полягає в тому, щоб закликати зумерів дотримуватися послань, які містяться на солодощах.
Дослідження тижня:
Європейські комунікаційні агентства демонструють стійкість в умовах зростаючих викликів: дослідження

Європейська Асоціація Комунікаційних Агенцій (EACA) у партнерстві з Всеукраїнською рекламною
коаліцією та іншими національними індустріальними асоціаціями провела опитування серед країн
Європи про настрої співробітників у рекламно-комунікаційній індустрії.
Експертні матеріали тижня:
Ірина Метньова: «Щира комунікація — це запорука досягнення найефективніших результатів»

Ірина Метньова, засновниця Vandog Agency, в ексклюзивному інтерв’ю для MMR розповіла про знакові кампанії, зміну підходів до роботи та принципи, які допомагають агенції залишатися серед лідерів рекламного ринку.
Спортивна OTT-платформа: 6 відмінностей роботи на українському та балтійському ринках

Радниця генерального директора Setanta Sports Тамара Бадашвілі розповіла про 6 ключових особливостей, якими різняться український і балтійський ринки диджитал-контенту.
Мода, супермаркети та б’юті: 6 сфер бізнесу, які найбільше купують креатив

Про тенденції ринку та сфери бізнесу, які найбільше інвестують у креатив, розповідає Олександр Хмиров — продюсер та співзасновник агенції Drama Queen та tvlab production studio.