Київстар запустив рекламну кампанію, у якій розповідає про «Суперсили Безлім» — додаткові послуги, які можна підключити без будь-яких доплат, що доступні в акційних тарифах.
Кампейн для бренду розробила креативна агенції I AM IDEA, а продакшном займалась команда No Stars.
Щоб зробити рекламу телекомунікаційної компанії особливою, креативна агенція I AM IDEA вирішили познайомити аудиторію з бренд-голосом Київстар — Юрієм Чорненьким, керівником маркетингових комунікацій мобільного оператора. І так, саме він і є тим самим голосом, який вже не раз чули в попередніх рекламних роликах. Таким чином кампанія показує, що навіть людині, яка озвучила десятки роликів для Київстар, проговорила купу акцій та пропозицій, буквально не віриться, що таке може бути правдою.
«Спочатку ми придумали сюжет, де два герої сперечаються про можливість існування Суперсильного безліму без доплат. Але ми ніяк не могли збагнути, хто буде цими героями. Нам не хотілося грати у відверту неправду, адже звичайні люди навряд чи обговорюють «Суперсильний безлім». Так не буває. А ось щоб про це сперечався б бренд-диктор, проговорюючи рекламний текст — це вже і цікаво, і трушно водночас. А це найважливіше в рекламі», — зазначає Ігор Гавруш, Creative group Head I AM IDEA.
«Всесвіт реклами переплітається: ролик з роликом, кампанія з життям, а ідеї — з реальністю. Ролик, у якому Юра Чорненький сперечається про існування переваг Київстар — це класно. І це класно не тільки для спеціалістів на ринку, але і для звичайних користувачів Київстар. Це ролик, де у вирі сюжету ти точно запам’ятаєш, що: «Суперсильний безлім на мегабайти або хвилини без доплат буває. Для всіх акційних тарифів». І це круто. Бо так буває», — підкреслює Віталій Клименко, Head of Art I AM IDEA.