Метт Деймон та Девід Бекхем виявилися братами-близнюками у рекламі Stella Artois
05 Лют 2025, 10:28

Метт Деймон та Девід Бекхем виявилися братами-близнюками у рекламі Stella Artois

Пивний бренд Stella Artois випустив рекламний ролик «David and Dave» до Супербоула, у якому Девід Бекхем зустрічається зі своїм братом Дейвом, якого зіграв Метт Деймон.

Ролик був створений, спродюсований та змонтований спільною творчою студією Метта Деймона та Бена Аффлека Artists Equity, а режисером виступив Бен Аффлек. Реклама також презентує нову бренд-платформу Stella Artois під назвою «For Moments Worth More».

Ролик показує, як два «брати» зближуються за пивом та крильцями, перш ніж Дейв демонструє, що він також вміє бити по м’ячу, як його відомий брат-футболіст. Протягом наступних 11 місяців буде показано ще кілька роликів, що продовжуватимуть історію Девіда та Дейва.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео