Мережа мультимаркетів «Аврора» презентувала рекламну кампанію «Ходи сюди», де Аврора запрошує за товарами для дому, за смаколиками та емоціями. І полички, і товари кличуть «Ходи сюди» — до «Аврори».
Кампанія «Ходи сюди» — це запрошення до живого діалогу, де кожна історія починається з маленького виклику і знаходить своє тепле вирішення в «Аврорі».
Коли неочікувано настав День народження домашнього улюбленця Круглика — потрібно знайти для нього щось святкове. Коли букет такий великий і розкішний — треба знайти, куди його поставити. Коли на душі сіро, а світ здається безбарвним — так хочеться бодай однієї дрібнички, яка знову змусить усміхнутись. У кожній із цих ситуацій є одне просте рішення: «Ходи сюди» — до «Аврори».
Ідея «Ходи сюди» було реалізовано спільно з креативною агенцією Banda Agency: «Ми шукали фразу, яка була б простою, теплою і одразу кликала до себе. «Ходи сюди» — саме така фраза. Її зазвичай кажуть, коли хочуть підтримати, потішити або показати щось класне. І це ж якраз про Аврору. Адже тут завжди можна знайти щось, що виручить, здивує або просто підніме настрій».
Кампанія «Ходи сюди» спрямована на зростання показників залучення як для бренду загалом, так і для окремих рекламних активностей. Стратегічні цілі — збільшити впізнаваність бренду, залучивши нову аудиторію. Одним із важливих завдань також є тестування нових каналів комунікації, щоб краще зрозуміти інтереси й поведінку аудиторії. У результаті буде сформована оцінка ефективності брендових комунікацій, що стане основою для подальших проєктів мережі «Аврора».

У рамках кампанії використано мультиканальний підхід. У магазинах мережі «Аврора» розміщені креативні POS-матеріали, які виділяють акційні товари на полицях. Паралельно комунікація ведеться у digital-платформах та соц мережах: YouTube, TikTok, X та Threads. Для підсилення кампанії також долучилися інфлюєнсери. Оскільки «Ходи сюди» спрямована на нову аудиторію, були задіяні й нові канали комунікації такі як, Programmatic та зовнішня реклама.