Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Ольга Подшивалова стала головною редакторкою MMR
У медіа про маркетинг та креатив MMR відбулися кадрові зміни — новою головною редакторкою стала Ольга Подшивалова.
Doritos змінив форму своїх чипсів
Бренд снеків Doritos, можливо, відмовиться від своєї культової форми трикутника заради квадрата.
Британська піцерія продає гавайську піцу за £100, щоб клієнти припинили її замовляти
Власники піцерії Lupa Pizza в британському місті Норвіч знову розпалили ворожнечу, встановивши цінник у 100 фунтів стерлінгів на свою піцу з ананасами.
Креативи тижня:
GUNIA Project та monobank випустили керамічні миски для тварин
Український бренд виняткових речей GUNIA Project та monobank представили колаборацію — керамічні миcки ручної роботи для тварин.
Рекрутингове агентство створило для бумерів енергетичний напій з екстрактом покоління Z
Рекрутингове агентство YoungCapital створило енергетичний напій під назвою «BOOOMER», отриманий із пожертвуваних тілесних рідин покоління Z.
«Сільпо» створить книжку з історіями про втілення своїх передбачень в реальність
«Сільпо» оголосила про створення книжки на основі історій з передбаченнями мережі супермаркетів.
Apple TV+ закрив акторів серіалу «Розрив» у скляній коробці на вокзалі Нью-Йорка
У вівторок фанати серіалу «Розрив» отримали сюрприз на все життя, коли зірки серіалу Apple TV+ влаштували дикий промотрюк на Центральному вокзалі Нью-Йорка.
Наречена загиблого азовця, майстер з ремонту підстанцій ДТЕК та інші стали героями фотопроєкту Укрпошти
Спеціально до дня випуску марки «I’m Fine:)» команда Укрпошти підготувала однойменний фотопроєкт, в якому взяли участь волонтери, культурні діячі, майстер з ремонту підстанцій ДТЕК та інші.
«Серед шуму екранів знайди тишу сторінок»: київська книгарня присвятила відеоманіфест читанню в метро
Книгарня Сенс спільно з Київським метрополітеном запустили ініціативу з популяризації читання.
Світ крізь рожеві окуляри: у Києві з’явився новий концептуальний супермаркет
10 січня мережа супермаркетів «Сільпо» відкрила в Києві новий тематичний магазин, створений, щоб надихати гостей бачити буденність у позитивних барвах і нагадувати про важливість турботи про себе.
Укрпошта випустила марку «Будапештський меморандум — це х***я»
У рамках проєкту «Власна марка» Укрпошта випустила марку, присвячену Будапештському меморандуму.
Природа «продиктувала» форми для білбордів індійської харчової компанії
Britannia Industries представила свою нову зовнішню рекламну кампанію під назвою «Nature Shapes Britannia», у якій перетворила дерева на ключових гравців у комунікації бренду.
Експертні матеріали тижня:
Інформаційний шум, емпатія та Нікополь. Ретроспектива тижня з Нікітою Добриніним
Нікіта Добринін, ведучий «Ближче до зірок» на телеканалі ТЕТ та інфлюенсер, поділився із MMR своїми інсайтами тижня, тим, що його виснажує та порекомендував, куди піти на вихідних.
Локальна спрямованість та юридичні обмеження: особливості SEO-просування для приватних медичних клінік
Вячеслав Кротевич, SEO Team Lead у Svitsoft, розглянув основні складові SEO-стратегії для приватних медичних клінік.
Як завоювати міжнародний косметичний ринок: тренди, виклики та маркетингові інсайти
Ануш Товмасян, співзасновниця міжнародної косметичної компанії ISEI, розповіла про особливості виходу на міжнародний ринок, а також про ключові тренди, які впливатимуть на маркетинг косметики та космецевтики у найближчий рік.