Сім партнерів, один напій: бренд газованки показав життя без компромісів
30 Чер 2025, 14:51

Сім партнерів, один напій: бренд газованки показав життя без компромісів

У своїй першій національній телерекламі бренд фруктових напоїв Dash демонструє свою грайливу сторону, показуючи безкомпромісне життя жінки, яка перебуває в центрі поліаморних стосунків із сімома партнерами.

Ролик супроводжується яскравою зовнішньою рекламною кампанією, яка втілює в життя гасло платформи «Напій, який має все».

Ця кампанія є найбільшою за всю історію бренду витратою на медіа. Вона буде підтримана соціальними мережами по всій Великобританії та національною кампанією з роздачі семплів у Лондоні, Брістолі, Манчестері та Бірмінгемі.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео