Музика, маркетинг та сталий розвиток: зірка Євробачення став провідником потяга
30 Чер 2025, 14:33

Музика, маркетинг та сталий розвиток: зірка Євробачення став провідником потяга

Пасажири потяга, що вирушив із лондонського вокзалу на музичний фестиваль Glastonbury, були здивовані несподіваним виступом музиканта Сема Райдера.

Секретний виступ співака став частиною кампанії «I came by train», підтриманої британською залізничною диджитал-платформою Trainline, яка має на меті заохотити громадськість обирати громадський транспорт, а не автомобіль, щоб скоротити викиди шкідливих речовин.

Протягом поїздки Райдер увійшов у роль провідника потяга: робив кумедні оголошення та виконував свої найвідоміші треки.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Концерт відбувся після відкриття поїзда Train Ryder у лондонському Паддінгтоні.

Колаборація була організована креативним агентством Traunt.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео