Природа «продиктувала» форми для білбордів індійської харчової компанії
13 Січ 2025, 12:44

Природа «продиктувала» форми для білбордів індійської харчової компанії

Зробивши сміливий крок на шляху до сталого розвитку, Britannia Industries, одна з найстаріших харчових компанії Індії, представила свою нову зовнішню рекламну кампанію під назвою «Nature Shapes Britannia».

Ця унікальна ініціатива буквально відводить природі провідну роль, перетворюючи дерева на ключових гравців у комунікації бренду.

На відміну від традиційних кампаній, де білборди домінують над міським ландшафтом, Britannia обрала діаметрально протилежний підхід. Білборди в цій кампанії не нав’язують себе, а буквально підлаштовуються під контури навколишніх дерев. Такий підхід покликаний візуально та метафорично представити прихильність компанії до дбайливого ставлення до довкілля: природа диктує форму реклами, а не навпаки.

Ключова ідея полягає в тому, щоб привести рекламні повідомлення у відповідність до природних форм. Кожен білборд має типографіку та дизайн, адаптовані до росту дерев. Гілки диктують вигини, зміщення або стиснення тексту, відображаючи ідею про те, що великі бренди повинні адаптуватися до екологічних вимог, а не ігнорувати їх.

Кампанія підкреслює прогрес Britannia у низці сфер, пов’язаних зі сталим розвитком: скорочення використання пластику, утилізація відходів, циркулярна економіка, збереження води та зелена енергетика.

Щоб підсилити цей підхід, Britannia обрала екологічно чисті матеріали: постери надруковані на біорозкладній бавовні, що підкреслює узгодженість між повідомленням та використаними засобами.

Розкажіть друзям про новину