Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
17 Сер 2024, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Флешмоб чи прогрів: чому на вулицях України з’явились люди у білих масках

Декілька днів тому у соцмережах почали ширитись відео з людьми, які ходять вулицями українських міст у дивних білих масках на обличчях.

Для жінок, які втрачають волосся через хіміотерапію, організують благодійні вечірки

Благодійний фонд підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family запустив проєкт Goodbye Hair. 

Бред Пітт та Джордж Клуні знялись для британського GQ

Британський GQ презентував вересневу обкладинку з акторами Бредом Піттом та Джорджем Клуні.

Playboy оголосив про повернення друкованої версії журналу

Медіакомпанія PLBY Group, Inc. оголосила про повернення друкованої версії культового журналу Playboy, яка вийде у лютому 2025 року.

Креативи тижня:

Ед Ширан використав кетчуп замість ручки на незвичній автограф-сесії

Щоб привернути увагу громадськості до цього пікантного продукту, Kraft Heinz об’єднавши зусилля з агенціями David Madrid, Wonderland Comms та Uncovered та перетворивши звичайну автографн-сесію в одну з найдивовижніших демонстрацій продукту.

Hellmann’s та квотербек НФЛ випустили парфуми з ароматом майонезу

Якщо хтось хоче випромінювати «соковитий» і «яєчний» аромат, то у амбасадора бренду майонезу Hellmann’s та американського футболіста Вілла Левіса є саме той продукт, який їм потрібен — Will Levis No. 8 — парфуми з ароматом майонезу.

Зірка «Похмілля у Вегасі» згадав своє лікарське минуле у гумористичній кампанії

До того, як стати актором, Кен Джонг ставив діагнози пацієнтам, що багатьом може здатися неймовірним. Саме це минуле життя робить його таким підходящим талантом для нової гумористичної кампанії бренду одягу Fabletics для бренду медичного одягу Fabletics Scrubs.

McDonald’s додав дріб’язок у кишені героїв фільмів жахів

McDonald’s Indonesia та Leo Burnett переосмислили захоплюючі сцени з фільмів, щоб нагадати людям, що дріб’язок дратує, тож його варто позбутися за допомогою Menu Receh.

Häagen-Dazs та серіал «Емілі в Парижі» випустили лімітовану серію морозива

Американський бренд морозива Häagen-Dazs оголосив про партнерство з популярним серіалом Netflix «Емілі в Парижі» з метою познайомити шанувальників з французьким гламуром за допомогою нової маркетингової кампанії.

Круасани облетіли США на честь відкриття українського закладу

Українська мережа ресторанів Lviv Croissants вийшла на ринок США. Перший партнерський заклад відкрився в Атланті, штат Джорджія. Напередодні відкриття першого закладу у США мережа презентувала креативний відеоролик.

Ченнінг Татум з’явився в образі сучасного Ероса у рекламній кампанії Versace

Versace презентував рекламну кампанію парфумів Eros Energy за участі актора Ченнінга Татума.

Експертні матеріали тижня:

Ребрендинг: 7 неочікуваних викликів, з якими може зіткнутись компанія

Ребрендинг — це оновлення бренду. Його сенс — підвищити інтерес споживачів та осучаснити позиціювання. Будь-який бізнес, що розвивається та розширюється і хоче бути актуальним для цільової аудиторії, неминуче стикнеться з необхідністю такої трансформації. Алла Болоховська, co-founder та маркетинг-директорка біотехнологічної компанії BTU, розповіла про неочікувані виклики, які принесе компанії ребрендинг.

Bold storytelling: як бренди можуть перемогти конкурентів за допомогою сміливих історій 

У сучасному світі, коли тривалість уваги активно зменшується, а мультиплатформне середовище постійно ускладнюється, стає все важче захоплювати та утримувати інтерес аудиторії. Але дієвий спосіб пробиватися крізь тисячі повідомлень та будувати міцний зв’язок зі споживачами існує. І це — сміливий, послідовний, персоналізований та нелінійний сторітелінг.

Розкажіть друзям про новину